Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta

Kategoria: Biznes

Szkolenie z marketingu partyzanckiego ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność sprzedaży bez dużych nakładów finansowych. Szkolenie skierowane jest do pracowników agencji reklamowych/interaktywnych, pracowników działów marketingu, sprzedaży itp.


Program szkolenia.
1. Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka.
2. Określenie relacji pomiędzy ”klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
3. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego.
4. Narzędzia marketingu partyzanckiego.
5. MEDIA KIT, czyli nowe kanały dotarcia do odbiorcy.


Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu: Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem "wedrzeć" się w umysł klienta.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład, konsultacje, warsztaty, case studies.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT