Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

NLP w biznesie

Kategoria: Biznes

Szkolenie skierowane jest do osób które chcą:

• zwiększyć własną efektywność w relacjach biznesowych z klientami.

• odnaleźć swoje mocne strony.

• wzmocnić swoje mocne strony.

• być świadome swoich celów osobistych i zawodowych.

• świadomie dążyć do realizacji swoich celów z poczuciem motywacji i skuteczności.

• zwiększyć skuteczność i efektywność w motywowaniu siebie.

 

Celem szkolenia jest:

• dowiedzieć się jak kierować-zarządzać dobrymi relacjami z klientem, jakie czynniki decydują o skutecznym zarządzaniu relacjami i jak je wykorzystywać?

• planowanie budowania i utrzymania relacji z klientem.

• mechanizmy twoich emocji w procesie budowania kontaktu z drugą osobą.

• jak w łatwy i prosty sposób uzyskiwać przychylność ludzi w relacjach biznesowych.

• kształtowanie postawy proaktywnej relacjach handlowych.

• nabycie umiejętności odkrywania głównych motywatorów zakupu.

• poznanie przez uczestników nowych możliwości kreowania sprzedaży.

• nabycie umiejętności zastosowania mechanizmu wyobrażenia korzyści.

• nabycie umiejętności samokontroli i uzyskiwania pożądanych rezultatów w relacjach z klientem.

• jak radzić sobie z tzw. trudnym klientem?

• poznanie metod budowania wpływu w relacji z klientem.

 

Program szkolenia.  

1. Strategie budowania dobrych relacji.

2. Kreowanie postawy proaktywnej.

3. Sztuka odkrywania głównych motywatorów – budowanie relacji jako proces.

4. Wpływ przekonań na nasze działanie.

5. Systemy reprezentacji w budowaniu relacji – strategie dopasowania i kalibracji.

6. Język jako filtr doświadczenia.

7. Język percepcji informacji i atrakcyjność informacji ze względu na sposoby kodowania.

8. Słuchanie i korzystanie z informacji zwrotnych.

9. Metaprogrogramy w relacjach biznesowych.

10. Zarządzanie osobistą efektywnością w relacjach.

11. Programowanie celów.

12. Umiejętność prowadzenia do celu techniką pytań.

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu: NLP w biznesie.

 

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe – 16 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów i treningów. Uczestnicy pracują z uwzględnieniem własnego stylu działania i wartości, charakteru własnej firmy i jej klientów. Uczestnicy w trakcie zajęć mają możliwość sprawdzenia na sobie skuteczności i efektywności działania poznanej wiedzy, metod i narzędzi.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT