Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Marketing internetowy w biznesie

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane do pracowników działu marketingu, osób planujących działania w Internecie, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

Celem szkolenia jest:

- Poznanie sposobów użycia Internetu w działaniach marketingowych firmy.

- Nabycie umiejętności wykorzystania najpopularniejszych narzędzi promowania firmy w sieci i budowania jej wizerunku.

- Uzyskanie niezbędnej wiedzy do oceny efektów zrealizowanych działań.


Ramowy program szkolenia.

1. Czym jest marketing internetowy? Co daje firmie obecność w Internecie?

2. Rodzaje promocji w Internecie: reklamy standardowe czy SEM?

3. Tworzenie wizerunku firmy w sieci.

4. Marketing społecznościowy – social marketing.

5. Pozostałe formy wykorzystania Internetu w sprzedaży.

 

 

Informacja o prelegencie.

Ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu: Marketing internetowy w biznesie.

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone w formie wykładu, ćwiczeń, case studies.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT