Szkolenie zamknięte Kategoria: Sektor publiczny

Marketing w sektorze publicznym

Kategoria: Sektor publiczny

Szkolenie ma na celu:

  • Zdobycie wiedzy na temat marketingu niezbędnej do tworzenia spójnych komunikatów marketingowych.
  • Otrzymanie kompletu narzędzi marketingowych dostosowanego do specyfiki NFZ.
  • Nabycie umiejętności opracowywania planu marketingowego.


Ramowy program szkolenia. 

1. Czym to jest marketing?

2. Rola marketingu w sektorze publicznym.

3.
Analiza organizacji i jej otoczenia.

4. Myślenie marketingowe.

5. Promocja i dystrybucja na rynku.

6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki.

7. Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji.

8. Plan marketingowy.

Informacja o prelegencie.

Ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu: Marketing w sektorze publicznym.

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT