Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Marketing i obsługa klienta w placówce medczynej

Kategoria: Biznes

Szkolenie ma na celu:

  • Określenie obecnego i przyszłego miejsca placówki na rynku;
  • Określenie funkcji marketingu;
  • Organizacja marketingu;
  • Poznanie podstawowych reguł i metod zarządzania marketingowego;
  • Nabycie umiejętności tworzenia strategii marketingowej;
  • Nabycie umiejętności tworzenia planu marketingowego;
  • Specyfika klienta w placówce medycznej;
  • Obsługa klienta w placówce medycznej.


Ramowy program szkolenia.

1. Czym jest marketing w sektorze medycznym?

2. Wizerunek placówki medycznej – co się na niego składa i jak go skutecznie kreować?

3. Uwarunkowania obsługi klienta placówki medycznej.

4. Jak sobie radzić z trudnym lub wymagającym klientem  w placówce medycznej?

5.  Style komunikowania się – typologia klienta w placówce medycznej.

6. Obsługa telefoniczna klienta.

7. Analiza firmy i jej otoczenia.

8. Narzędzia marketingu w sektorze medycznym – usługa medyczna jako produkt.

9. Produkt i cena na rynku.

10. Promocja i dystrybucja na rynku.

11. Pułapki marketingu usług medycznych – jaki ich unikać?
 
 
  Informacja o prelegencie.
Ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu: Marketing i obsługa klienta w placówce medycznej.


Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.








 

KONTAKT