Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Obsługa klienta wewnętrznego

Kategoria: Biznes

Cele szkolenia:

  • Poznanie zasad obsługi klientów.
  • Doskonalenie umiejętności psychospołecznych wpływających na wzrost skuteczności działania w obsłudze klientów.
  • Rozwijanie postawy zorientowanej na klienta.
  • Wypracowanie jednolitego standardu obsługi klientów.

 

Korzyści z uczestnictwa:

  • Zwiększenie kultury obsługi klientów.
  • Wzrost skuteczności działania w relacjach z klientami.
  • Rozwijanie własnych zasobów i kompetencji zawodowych.

 

Program szkolenia:

  1.  Budowanie wizerunku firmy.
  2.  Jakość obsługi klienta.
  3.  Efektywna rozmowa – jak szybko i sprawnie zadbać o klienta wewnętrznego zachowując najwyższą jakość obsługi.

 

 

Informacje o prelegencie.

Ekspert firmy adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu: Obsługa klienta wewnętrznego.

 

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Zespołowe, grupowe, modelowanie,  psychodrama, prezentacje, symulacje sytuacji zadaniowych, dyskusja, sesje plakatowe, kwestionariusz i testy oraz projekcja filmów szkoleniowych.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT