Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Akademia Public Relations - Media Relations

Kategoria: Biznes

Uczestnicy nauczą się w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations, oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami. Poznają rodzaje tekstów jakie powinny być tworzone na użytek mediów i będą mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce.

 

Program szkolenia


1. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem:

- Istota komunikacji

- Zagrożenia komunikacji.

- Informacja.

- Mówione formy komunikacji z otoczeniem.

2. Pisemne formy komunikacji z otoczeniem.

- Rodzaje pisemnych form komunikacji przedsiębiorstwa z mediami.

- Warsztat tworzenia omówionych rodzajów wypowiedzi pisemnych na użytek mediów – zajęcia praktyczne.

3. Kontakty z dziennikarzami.

- Znaczenie kontaktów z przedstawicielami mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy.

- Środki masowego przekazu w działalności PR.

- Organizacja konferencji prasowej.

- Organizacja imprez specjalnych dla przedstawicieli mass mediów.


Informacja o prelegencie
Specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case study

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT