Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

E-commerce

Kategoria: Biznes

Podczas szkolenia uczestnicy poznają specyfikę e-commerce. Dowiedzą się jakie są wymogi prawne prowadzenia takiej działalności, jak dotrzeć do klienta, jak przyswajane są komunikaty przez użytkowników internetu, w jaki sposób stworzyć skuteczny przekaz. Poznają różnice pomiędzy USP, a OVP i będą potrafili stworzyć własne OVP dostosowane do specyfiki swojej oferty i potrzeb potencjalnego klienta. Poznają techniki promowania firmy za pomocą zarówno płatnych form reklamy jak i narzędzi bezpłatnych. Dowiedzą się jak stawiać pierwsze kroki w e-commerce, aby zminimalizować ryzyko prowadzenia e-biznesu.

Ramowy program szkolenia

1.Wprowadzenie do e-biznesu i e-commerce.

2. Wymogi prawne związane z e-commerce.

3. Jak pokazać się w sieci? Rodzaje stron internetowych.

4. Produkt, czyli co tak naprawdę sprzedajemy?

5. Jak dotrzeć do klienta – zasady tworzenia skutecznych komunikatów.

6. E-commerce jako forma aktywności w internecie.
7. Standardowe formy reklamy. 

8. Czym jest darmowa reklama i na ile jest skuteczna?

9. Content marketing – czyli jak pozyskać klienta treścią.

10. Marketing społecznościowy jako element skutecznego PR.

11. Kryzys w social mediach – czarny PR i nie tylko.
12. Niekonwencjonalne formy wykorzystania internetu w promowaniu produktów i usług.


Informacja o prelegencie

Wykładowca reklamy w szkołach policealnych i wyższych, manager z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Przez dwadzieścia lat związany z branżą reklamową. Doskonale znający zagadnienia marketingu, metody wprowadzenia produktu na rynek, tworzenia strategii marketingowej i organizowania kampanii reklamowych. Zrealizował wiele kampanii mediowych, BTL-owych, promocji konsumenckich i programów lojalnościowych dla wielu renomowanych firm. Wprowadził kilkadziesiąt spółek na Giełdę Papierów Wartościowych /pierwsze publiczne emisje akcji/.

Posiada uprawnienia pedagogiczne i kilkuletnie doświadczenie trenerskie. Przeprowadza szkolenia otwarte
i zamknięte z zakresu marketingu, e-marketingu i sprzedaży.

Interesuje się szeroko rozumianym marketingiem, ekonomią i finansami.

Czas trwania: Szkolenie trzydniowe - 24 godziny dydaktyczne

Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu z prezentacją multimedialną, ćwiczeń z elementami case studies

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT