Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

E-mail marketing dla profesjonalistów i właścicieli firm

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane do mikro, średnich i małych firm posiadających osoby odpowiedzialne za promocję firmy i jej wizerunek rynkowy i ma na celu przekazanie informacji o obecnie panujących zasadach zlecania, kreacji i wysyłki mailingów e-marketingowych. Szkolenie pozwoli na kompleksowe przygotowania osób odpowiedzialnych za promocję firmy do efektywnego prowadzenia kampanii e-mialingowych i jasnego raportowania i interpretowania otrzymanych wyników.

Ramowy program szkolenia

1. Sposoby zdefiniowania potrzeby możliwej do reklamy i pożądanej akcji.

2. konstrukcja i zawartości brie fu.

3. Przygotowania strony i struktur firmowych na przyjęcie odpowiednich akcji klientów.

4. Zasady targetowania mailingu.

5. Nadzór nad produkcją mailingu.

6. Zasady konstrukcji profesjonalnego mailingu

-tytuł

-pole nazwy nadawcy

-treść – kreacja

7. Oczekiwane efekty kampanii.

8. Mierzenie efektów kampanii.

9. Mierzenie efektów finansowych kampanii.

10. Powtórzenie kampanii i poprawki przed kolejna edycją.

11. Ważne zapisy w umowach reklamowych.
 

Informacja o prelegencie
 

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie promocji i reklamy w Internecie oraz tworzenia stron internetowych zarówno pod kątem technicznym jak i marketingowym.  Tworzył i współtworzył serwisy tematyczne dla Gazeta.pl, Dziennik.pl, Onet.pl, kierował pracą działu kreacji reklamowej i mailingow w ramach PKT.pl. Prywatnie gorący fan rynków kapitałowych i giełdy czemu wyraz daje pisząc bloga inwestycyjnego.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 10 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Mini wykład, prezentacja PP, warsztaty grupowe + coaching indywidualny , scenki, analiza przypadków – najczęściej popełniane błędy, analiza sukcesów – najczęstsze przyczyny sukcesów.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT