Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Efektywna i skuteczna sprzedaż terminali płatniczych

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane do pracowników działów handlowych - przedstawicieli handlowych/doradców klienta agentów rozliczeniowych oraz firm oferujących usługi terminali płatniczych.

Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu nowoczesnych zasad sprzedaży, wskazanie jak być skutecznym, aby dojść do sukcesu w sprzedaży, zdobycie narzędzi do efektywnej komunikacji z klientem, usystematyzowanie wiedzy o procesie i technikach sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem metody C-Z-K, uświadomienie sobie najczęściej popełnianych błędów podczas rozmów i spotkań z klientem oraz wypracowanie standardów sprzedaży w swojej ofercie.

Ramowy program szkolenia

1. Proces sprzedaży, – dlaczego klienci kupują?

- Techniki i cele procesu otwarcia.

- Odkrywanie potrzeb klienta.

- Jak zadawać pytania i aktywnie słuchać.

2. Umiejętność prezentacji produktu, usługi.

- Analiza produktów i usług oferowanych na terminalu.

- Metoda C-Z-K produktów i usług, czyli jak zaspokoić potrzeby klienta.

- Proces budowy prezentacji oferty usług.

- Budowanie sekwencji SELL

3. Proces sprzedaży – zastrzeżenia klienta.

- Obiekcje czy wymówka.

- Znaczenie obiekcji.

- Sześć głównych kategorii zastrzeżeń.

- Metody uchylania zastrzeżeń.

4. Proces sprzedaży – techniki finalizowania transakcji.

- Odczytywanie sygnałów zakupu klienta.

- Zasady zamykania sprzedaży.

- Techniki zamykania sprzedaży.

 

Informacja o prelegencie

Szkolenie prowadzi absolwent Wojskowej Akademii technicznej w Warszawie i studiów podyplomowych na Akademii Trenera Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy.Praktyk biznesu. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych, szkoleniach z wykorzystaniem języka perswazji w sprzedaży, szkoleniach z rozwoju osobistego. Przyszły Coach.Doświadczenie biznesowe zdobywał, jako agent ubezpieczeniowy / przedstawiciel handlowy a także, jako menedżer zespołów pracując m.in. w takich firmach jak: TU Allianz SA; TU Allianz Życie SA; PTE Kredyt Banku SA; American Express Poland; First Data Polska SA; CEUP Service SA; Polskie ePłatności SA. Praca na tych stanowiskach pozwoliła poznać strukturę biznesu od środka. W czasie swojej pracy menedżerskiej odpowiedzialny był za pracę zespołów sprzedażowych, nadzorował i koordynował pracę agentów/przedstawicieli handlowych, tworzył i nadzorował wykonywanie planów sprzedażowych, rekrutował i motywował pracowników, budował zespoły i kreował politykę sprzedażową firmy. Był trenerem i coachem swojego zespołu.

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone metodą warsztatową / realistyczny trening biznesowy/. Uczestnicy szkolenia pracują z uwzględnieniem własnego stylu działania, charakteru własnej firmy i jej klientów. Uczestnicy w trakcie szkolenia sprawdzają na sobie skuteczność i efektywność działania poznawanej wiedzy.Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, dyskusja moderowana, casy study, psychodrama

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT