Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Efektywne techniki sprzedaży ubezpieczeń życiowych

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane do pośredników i agentów ubezpieczeniowych .

Celem szkolenia jest:

- Zmiana sposobu myślenia klienta „Czy warto?” na „Jak to zrobić?” – efektywność prezentacji zależy wyłącznie od ciebie!

- Wątpliwości i zastrzeżenia klienta – „ O Panie! Dziękuję Ci, że klient ma obiekcje” – czyli jak je zamienić w argumenty sprzedaży?

- Finalizacja transakcji, czyli „Kiedy i gdzie wpłacić pieniądze?” – co zrobić, aby to pytanie padło?

Ramowy program szkolenia

1. Prezentacja oferty – profesjonalizm agenta ubezpieczeniowego.

- Jak konstruować i prezentować ofertę dla klienta?

- Model FAB.

2. Klient ma prawo do obiekcji i zastrzeżeń – jak sobie z nimi poradzić?

- Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń.

- Jak obiekcje zamienić na atut?

- Techniki lingwistyczne reakcji na obiekcje.

3. „Grand finale”, – czyli gdzie i kiedy wpłacić pieniądze?

- Kiedy finalizujemy spotkanie?

- Sygnały gotowości klienta do podjęcia pozytywnej decyzji.

- Techniki finalizacji – najważniejsze nie bać się decyzji!

 

Informacja o prelegencie

Szkolenie prowadzi absolwent studiów podyplomowych na Akademii Trenera Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy.

Praktyk biznesu. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych, szkoleniach z wykorzystaniem języka perswazji w sprzedaży, szkoleniach z rozwoju osobistego.

 Doświadczenie biznesowe zdobywał, jako agent ubezpieczeniowy / przedstawiciel handlowy a także, jako menedżer zespołów pracując m.in. w takich firmach jak: Amplico  Life; PTU Gryf SA; TU Allianz SA; TU Allianz Życie SA; PTE Kredyt Banku SA; American Express Poland; First Data Polska SA; CEUP Service SA; Polskie ePłatności SA. Praca na tych stanowiskach pozwoliła poznać strukturę biznesu od środka. W czasie swojej pracy menedżerskiej odpowiedzialny był za pracę zespołów sprzedażowych, rekrutował i motywował pracowników, przygotowywał i prowadził szkolenia agentów z zakresu produktów ubezpieczeniowych, technik sprzedaży i języka perswazji i inne. Był trenerem i coachem swojego zespołu.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład, rozmowa moderowana, mini ćwiczenia

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT