Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Google Analytics

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane do właścicieli firm, specjalistów ds. marketingu, osób prowadzących sklepy internetowe, osób zlecających działania promocyjne agencjom SEM oraz do wszystkich zainteresowanych ww. tematem.

Celem szkolenia jest założenie konta Google Analitycs oraz zdobycie wiedzy na temat:

- prowadzenia skutecznych działań w Internecie,

- tworzenia, odczytywania i analizy raportów,

- gromadzenia i interpretowania danych dostarczanych przez Google Analytics.

Ramowy program szkolenia

1. Wprowadzenie do analityki w internecie:

- Po co mierzyć moją działalność w internecie?

- Cel witryny i wskaźniki

- Jak skutecznie mierzyć moją działalność w internecie?

- Dlaczego warto skorzystać z Google Analytics?

 

2. Rozpoczęcie pracy z Google Analytics:

- Założenie konta i profilu dla strony

- Dodawanie nowych użytkowników

- Przegląd interfejsu użytkownika: pulpit nawigacyjny, użytkownicy witryny, źródła odwiedzin, zawartość i cele

- Eksport danych

 

3. Najważniejsze raporty w Google Analytics

- Źródła odwiedzin

- Słowa kluczowe

- Najlepsza treść

- Nakładka na mapę

- Strony docelowe

- Lojalność

 

4. Cele

- Czym jest cel w znaczeniu Google Analytics?

- Definiowanie celu

 

5. Wykorzystanie Google Analytics w pracy z AdWords

- Najczęstsze problemy z integracją

- Optymalizacja kampanii, grup reklamowych i tekstów reklamowych

- Optymalizacja tekstów reklamowych

 

6. Śledzenie kampanii reklamowych

- Zastosowanie

- Tworzenie, url builder

 

7. Zaawansowane wykorzystanie raportów Google Analytics –

- Raporty niestandardowe

- Zaawansowane segmenty

 

8. Niestandardowe implementacje Google Analytics

- Śledzenie wyszukiwarki wewnętrznej

- Śledzenie linków wychodzących

 

9. Moduł Ecommerce

- Zastosowanie

- Implementacja

 

10. Dowiedz się więcej o użytkownikach

- Co mówią mi dane dotyczące zachowań na mojej stronie?

- Jaki jest realny wskaźnik odrzuceń w moim serwisie i co to oznacza?

- W jaki sposób użytkownicy korzystają z serwisu?

- Czy szybkość ładowania się strony wpływa na wyniki?

- Czy moje działania SEO są efektywne?

- Webmaster Tools: integracja i zastosowanie,

 

Informacja o prelegencie

Politolog i prawnik. Doświadczony trener i szkoleniowiec z zakresu e-PR i e-marketingu. Od ponad 5 lat związany z marketingiem Internetowym w jego szerokich ramach, poczynając od SEO, SEM, PPC, przechodząc przez marketing afiliacyjny, szeptany, partyzancki, marketing w Social Media czy też „e-black PR”.

Prowadzi w Warszawie firmę konsultingową, która współpracuje z największymi firmami w Polsce i jest akredytowana przy Google, co daje możliwość dotarcia do najnowszych newsów ze świata 3W.

Uczestnik wielu konferencji i sympozjów poświęconych zagadnieniom promocji w Internecie. Doradca i koordynator działań e-marketingowych projektów unijnych oraz kampanii firmowych. Doradca polityczny w zakresie wizerunku i marketingu w kampaniach samorządowych. Pracował m.in. dla: Axel Springer Polska, Zamba.pl (portal społecznościowy), Zamieszkani.pl oraz dla wielu przedsiębiorstw z Polski i Kanady.

Bloki szkoleniowe, w których się specjalizuje to: pozycjonowanie w wyszukiwarkach, Google AdWords, Social Media Marketing, e-mail marketing.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Szkolenie przyjmuje formę warsztatów oraz case study      

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT