Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Komunikacja menadżerska - kluczowe rozmowy menadżera z pracownikami

Kategoria: Biznes

Cele szkolenia:

  • Rozwijanie umiejętności pełnienia ról kierowniczych.
  • Doskonalenie umiejętności stosowania zasad efektywnej komunikacji.
  • Rozwijanie partnerskiej postawy wobec zespołu.

 

Program szkolenia:

  1.  Budowanie porozumienia – sprawna komunikacja jako warunek efektywnego koordynowania prac
    - Mechanizmy obronne jako naturalny objaw zablokowanej komunikacji. Przeszkody w komunikacji
    - Dostrojenie w stylu komunikacyjnym do rozmówcy podstawą sukcesu w osiągnięciu porozumienia
    - Cztery płaszczyzny wypowiedzi czyli słuchanie „czworgiem uszu”
    - Techniki dobrego porozumiewania się - aktywne słuchanie, komunikat typu „Ja”, trafne zadawanie pytań, komunikacja „miękka”

  2. Prowadzenie „trudnych rozmów”
    - Informacje zwrotne jako narzędzie motywowania do modyfikacji zachowań - zasady udzielania informacji zwrotnych
    - Informacja zwrotna pozytywna i negatywna
    - Rozmowy dyscyplinujące: niewypełnianie obowiązków, przekraczanie granic
    - Delegowanie zadań
    - Ocena pracownika

 

 

Informacje o prelegencie:

Trenerka umiejętności psychospołecznych, coach, terapeutka Simontona, dr nauk humanistycznych.  Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Filozoficznego, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychoonkologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Obecnie specjalista w Biurze ds. Kształcenia Ustawicznego w Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS. Autorka licznych publikacji.

 

 

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin szkoleniowych

Forma szkolenia: Ćwiczenia indywidualne, grupowe i zespołowe, burza mózgów, symulacje sytuacji zadaniowych, odgrywanie ról, moderowanie, dyskusja, projekcja filmó szkoleniowych, testy, kwestionariusze, prezentacje, sesje plakatowe

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

 

 

 

 

 

KONTAKT