Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Marketing internetowy w biznesie

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane do pracowników działu marketingu, osób planujących działania w Internecie, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

Celem szkolenia jest:

- Poznanie sposobów użycia Internetu w działaniach marketingowych firmy.

- Nabycie umiejętności wykorzystania najpopularniejszych narzędzi promowania firmy w sieci i budowania jej wizerunku.

- Uzyskanie niezbędnej wiedzy do oceny efektów zrealizowanych działań.


Ramowy program szkolenia

1. Czym jest marketing internetowy? Co daje firmie obecność w Internecie?

2. Rodzaje promocji w Internecie: reklamy standardowe czy SEM?

- rodzaje reklam internetowych

- SEM czy SEO? – cechy, różnice, korzyści i wady

3. Tworzenie wizerunku firmy w sieci

- znaczenie e-brandingu

- wykorzystanie marketingu społecznościowego (facebook, twitter, google +)

4. Marketing społecznościowy – social marketing

5. Pozostałe formy wykorzystania Internetu w sprzedaży

- marketing wirusowy

- kampanie e-mailingowe i newslettery

- marketing afiliacyjny – korzyści płynące z programów partnerskich

- E- commerce (porównywarki internetowe, sklepy internetowe, cross-selling, up-selling). Cykl zakupowy w Internecie.

 

Informacja o prelegencie

Manager z wieloletnim doświadczeniem marketingowym, wykładowca technik reklamy w Warszawskiej Szkole Zarządzania. Przez kilkanaście lat związany z branżą reklamową. Doskonale znający zagadnienia marketingu, metody wprowadzenia produktu na rynek, tworzenia strategii marketingowej i organizowania kampanii reklamowych. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu działań B2B. Zrealizował wiele kampanii mediowych, BTL, promocji konsumenckich i programów lojalnościowych dla wielu renomowanych firm. Wprowadził kilkadziesiąt spółek na Giełdę Papierów Wartościowych /pierwsze publiczne emisje akcji/. Koordynował działania marketingowe dla firm z branży: farmaceutycznej, FMCG, finansowej, budowlanej, turystycznej i innych. Przeprowadza szkolenia zamknięte i otwarte z marketingu i sprzedaży. Interesuje się szeroko rozumianym marketingiem, ekonomią i finansami.

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone w formie wykładu, ćwiczeń, case studies

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT