Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta

Kategoria: Biznes

Szkolenie z marketingu partyzanckiego ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność sprzedaży bez dużych nakładów finansowych. Szkolenie skierowane jest do pracowników agencji reklamowych/interaktywnych, pracowników działów marketingu, sprzedaży itp.


Program szkolenia
1. Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka.
2. Określenie relacji pomiędzy ”klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
3. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
• Marketing personalny
• Programy lojalnościowe 
• Analiza zasobów informacyjnych organizacji
• Agresywny e-mail marketing
• Posługiwanie się referencjami
• Strategia przecieków informacyjnych 
• Wykorzystywanie instrumentów social marketingu (portale społecznościowe, blogi itp.)
• Karty upominkowe 
• Ujednolicona i konsekwentna strategia informacyjna organizacji
• Buddy marketing
4. Narzędzia marketingu partyzanckiego:
• Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)
5. MEDIA KIT, czyli nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
• Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies) 

Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład, konsultacje, warsztaty, case studies

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT