Szkolenie zamknięte Kategoria: Rozwój osobisty

Negocjacje zakupowe

Kategoria: Rozwój osobisty

Cele szkolenia:

  • Rozwijanie umiejętności rozumienia istoty konfliktu
  • Rozwijanie umiejętności rozumienia zasad negocjacji
  • Doskonalenie umiejętności zastosowania technik negocjacji
  • Rozpoznanie własnych sposobów zachowania w sytuacji konfliktu
  • Kształcenie partnerskiej postawy w rozwiązywaniu konfliktów
  • Wzrost pewności siebie w sytuacjach negocjacyjnych
  • Zwiększenie samoświadomości własnych zasobów w sytuacjach wymagających obrony własnego terytorium psychologicznego

 

Program szkolenia:

  1. Negocjacje jako sposób rozwiązywania konfliktów interesów.
  2. Warunki negocjacji.
  3. Przygotowanie do negocjacji - narzędzia wpływu na etapie przed negocjacyjnym
  4. Punkt widzenia Dostawcy – przygotowanie do negocjacji z Twoją firmą
  5. Znaczenie czasu i miejsca.
  6. Proces negocjacji i jego etapy.
  7. BATNA - opracowanie alternatywy swojej i partnera.
  8. Charakterystyka stylu miękkiego, twardego i opartego na zasadach.
  9. Model harwardzki negocjacji - styl rzeczowy.
  10. Punkt widzenia Dostawcy – oddziaływanie emocjonalne oparte na relacjach
  11. Sposoby angażowania drugiej strony w budowanie kompromisu
  12. Techniki negocjacyjne.
  13. Pułapki i manipulacje w negocjacjach.
  14. Weryfikacja rzeczywistych możliwości cenowych przy negocjacjach zakupowych
  15. Trudni partnerzy i trudne sytuacje w negocjacjach. Techniki reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach
  16. Scenariusze kształtowania relacji biznesowych ze względu na pozycję negocjacyjną

 

 

Informacje o prelegencie:

Trenerka umiejętności psychospołecznych, coach, terapeutka Simontona, dr nauk humanistycznych.  Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Filozoficznego, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychoonkologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Obecnie specjalista w Biurze ds. Kształcenia Ustawicznego w Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS. Autorka licznych publikacji.

 

 

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych

Metodyka: Prezentacje, dyskusja moderowana, ćwiczenia indywidualne, zespołowe i grupowe, symulacje sytuacji zadaniowych, odgrywanie ról, projekcja 2 filmów szkoleniowych, testy, kwestionariusze.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

 

 

KONTAKT