Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

NLP w biznesie

Kategoria: Biznes

Szkolenie skierowane jest do osób które chcą:

• zwiększyć własną efektywność w relacjach biznesowych z klientami

• odnaleźć swoje mocne strony

• wzmocnić swoje mocne strony

• świadome swoich celów osobistych i zawodowych

• świadomie dążyć do realizacji swoich celów z poczuciem motywacji i skuteczności

• zwiększyć skuteczność i efektywność w motywowaniu siebie

 

Celem szkolenia jest:

• jak kierować-zarządzać dobrymi relacjami z klientem, jakie czynniki decydują o skutecznym zarządzaniu relacjami i jak je wykorzystywać

• planowanie budowania i utrzymania relacji z klientem

• mechanizmy twoich emocji w procesie budowania kontaktu z drugą osobą

• jak w łatwy i prosty sposób uzyskiwać przychylność ludzi w relacjach biznesowych

• kształtowanie postawy pro aktywnej relacjach handlowych

• nabycie umiejętności odkrywania głównych motywatorów zakupu

• poznanie przez uczestników nowych możliwości kreowania sprzedaży

• nabycie umiejętności zastosowania mechanizmu wyobrażenia korzyści

• nabycie umiejętności samokontroli i uzyskiwania pożądanych rezultatów w relacjach z klientem

• jak radzić sobie z tzw. trudnym klientem

• poznanie metod budowania wpływu w relacji z klientem

 

Program szkolenia   

1. Strategie budowania dobrych relacji

2. Kreowanie postawy proaktywnej

3. Sztuka odkrywania głównych motywatorów – budowanie relacji jako proces

4. Wpływ przekonań na nasze działanie

5. Systemy reprezentacji w budowaniu relacji – strategie dopasowania i kalibracji

6. Język jako filtr doświadczenia

7. Język percepcji informacji i atrakcyjność informacji ze względu na sposoby kodowania.

8. Słuchanie i korzystanie z informacji zwrotnych.

9. Metaprogrogramy w relacjach biznesowych

10. Zarządzanie osobistą efektywnością w relacjach

11. Programowanie celów

12. Umiejętność prowadzenia do celu techniką pytań

 

Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu Wydział Gospodarki Narodowej, kierunek Zarządzanie i Marketing o specjalności Marketing. Ekspert w zwiększaniu osobistej efektywności oraz przy budowaniu skutecznych zespołów pracowników. Konsultant w projektach wypracowania wspólnych standardów, reguł trybu i współpracy w zespołach. Realizuje projekty związane z wystąpieniami publicznymi i prezentacjami biznesowymi. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako pracownik działu sprzedaży B2B w którym występował w roli projektanta produktów oraz doradcy klienta. Jako specjalista ds. marketingu i  analiz rynku organizował kampanie reklamowe i promocyjne, wdrożył program lojalnościowy dla klientów firmy. Jako kierownik marketingu tworzył biznes plany i plany marketingowe, współpracował w zakresie otwierania nowych jednostek handlowych, projektował systemy zarządzania sprzedażą, konstruował i realizował media-plany, odpowiadał za kontakt z mediami i politykę PR firmy, współtworzył i wdrożył program szkoleń dla sprzedawców i kierowników sieci sklepów. Jako Specjalista ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi klienta w firmie telekomunikacyjnej specjalizował się w obsłudze reklamacji, wdrażał nowych pracowników, prowadził szkolenia produktowe dla pracowników oraz odpowiadał za politykę obsługi posprzedażowej klienta, jako starszy specjalista ds. kontroli należności i windykacji był odpowiedzialny za rozliczenia klientów indywidualnych i biznesowych, odpowiadał za realizację polityki windykacyjnej i kontroli należności firmy. Występując w roli Doradcy ds. Sprzedaży w branży motoryzacyjnej (TOYOTA) prowadził negocjacje handlowe, analizował rynek samochody nowe, używane flota i realizował plany sprzedażowy koncernu, był odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i analizy sprzedażowe, prowadził prezentacje produktowo usługowe firmy. Jako Dyrektor Handlowy był odpowiedzialny za pracę 90 osobowego zespołu handlowego, nadzorował i koordynował pracę przedstawicieli handlowych, tworzył i nadzorował wykonanie planów sprzedażowych, rekrutował i motywował pracowników, budował zespół i kreował politykę sprzedażową firmy. Był trenerem i coachem swojego zespołu, stworzył  standard obsługi klienta oraz współtworzył systemu identyfikacji wizualnej firmy i programu mystery shopping.

 

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe – 16 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów i treningów. Uczestnicy pracują z uwzględnieniem własnego stylu działania i wartości, charakteru własnej firmy i jej klientów. Uczestnicy w trakcie zajęć mają możliwość sprawdzenia na sobie skuteczności i efektywności działania poznanej wiedzy, metod i narzędzi

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT