Szkolenie jest skierowane do przyszłych agentów obsługi naziemnej i pasażerskiej.
Cel szkolenia:
Dla przygotowujących się do zawodu, będą to na pewno niezbędne wskazówki, rady i podstawy tego typu pracy, a dla wybierających się w podróż samolotem mogą to być wytyczne do dobrej podróży.
Ramowy program szkolenia
1. Początek podróży- podstawowa terminologia- omówienie, przykłady.
2. Różne przepisy linii lotniczych.
3. Obsługa klienta- zasady dobrej odprawy.
4. Utrudnienia.
5. Scenki sytuacyjne.
Informacja o prelegencie
Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, ukończyła filologię polską i kurs pedagogiczny. Przez dwa lata pracowała jako stewardessa w liniach Ryanair (baza w Szwecji i w Niemczech). Następnie jako agent obsługi pasażerskiej, początkowo na lotnisku w Bydgoszczy, później w Gdańsku. Kolejnym etapem rozwoju zawodowego trenera była praca na stanowisku koordynatora operacji lotniczych i wyważania w GDN Airport Services. Wykładowca Wyższej Szkoły Środowiska w Bydgoszczy, gdzie przez cztery lata prowadziła zajęcia dla przyszłych stewardess i stewardów.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 3 godziny dydaktyczne
Forma szkolenia: Głównie są to wykłady z omówieniem prezentacji multimedialnej, burza mózgów”, dyskusje, praca w grupach, scenki sytuacyjne
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia