Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Praca przedstawiciela aptecznego cz. 1

Kategoria: Biznes

Szkolenia dla przedstawicieli aptecznych.

 

Praca przedstawiciela aptecznego cz. 1 - warsztat dla przedstawicieli z małym doświadczeniem

 

Program szkolenia:

1. Podstawowe zasady pracy w aptece.
2. Sprzedaż w aptece.
3. Co lubią a czego nie lubią farmaceuci u przedstawicieli.
4. Zasady skutecznej komunikacji.
5. Bariery słuchania.
6. Znaczenie pytań w rozmowie handlowej.
7. Struktura wizyty w aptece.
8. Typologia klientów.
9. Po co ważna jest znajomość potrzeb?
10. Analiza danych sprzedażowych.
11. Nasze produkty - "potrzeba - cecha - korzyść".
12. Savoir vivre przedstawiciela.

 

Informacja o prelegencie:

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego i podyplomowych MBA / UŁ & University of Meryland.

Doświadczony trener i menedżer. Przez 20 lat pracował w zagranicznych firmach farmaceutycznych na stanowiskach od Field Force Managera do dyrektora generalnego.

Zbudował od podstaw i zarządzał zarówno małymi jak i bardzo dużymi zespołami pracowników. Z sukcesem wprowadził na polski rynek cztery zagraniczne firmy farmaceutyczne oraz zbudował zespoły skutecznych przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych. Wprowadził kilkanaście leków na polski rynek. Stworzył i wyszkolił zespoły przedstawicieli medycznych pracujacych z takimi grupami specjalistów jak: pediatrzy, interniści, ortopedzi, psychiatrzy, gastrolody, urolodzy.
Od 2010 roku menedżer projektów szkoleniowych i trener. Prowadził szkolenia m.in. dla kilkudziesięciu country managerów szwedzkiej firmy farmaceutycznej.

Tematy prowadzonych szkoleń:

Komunikacja
Budowanie zespołu
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie wg Blancharda
Motywowanie
Negocjacje w biznesie
Sprzedaż
Sprzedaż metodą SPIN
Zarządzanie konfliktem
Zarządzanie czasem
Zmiana w firmie
Szkolenia dla trenerów
Analiza Transakcyjna
Firma “turkusowa”
Coaching indywidualny

Twarde szkolenia dla farmacji i medycyny :

  • zarządzanie terenem
  • Prawo farmaceutyczne
  • Merchendising apteczny
  • Wprowadzanie nowego produktu na rynek

 

Czas trwania szkolenia: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych
Forma szkolenia: Wykład, prezentacja, ćwiczenia
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT