Szkolenie zamknięte Kategoria: Rozwój osobisty

Prospecting :Sposoby pozyskiwania klientów

Kategoria: Rozwój osobisty

Szkolenie jest skierowane do wszystkich osób odpowiedzialnych za samodzielne pozyskiwanie klientów – Przedstawicieli Handlowych, Specjalistów ds. Sprzedaży, Doradców Finansowych, Doradców Klienta oraz osób, które odpowiadają za pozyskanie klienta, znają podstawy sprzedaży i chcą zwiększyć swoją efektywność w działaniu.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat: zasad wyboru i pozyskiwania nowych klientów, różnych sposobów pozyskiwania klientów, efektywnego zarządzania kontaktem z klientem, analizowania informacji o kliencie i dostosowania oferty, stosowania taktyk pozyskania nowego klienta, mówienia językiem klienta.

Ramowy program szkolenia

1. PO CO FIRMIE NOWI KLIENCI?

• Ile wysiłku muszę włożyć w pozyskiwanie klientów w zależności od pozycji firmy?

• Kim jest prospekt, kim jest potencjalny klient i gdzie ich szukać?

 

2. PSYCHOLOGIA  ZAKUPÓW

• Dlaczego ludzie kupują?

• Dlaczego ludzie nie kupują i co zrobić żeby to zmienić?

• Klient wybiera firmę czy firma klienta?

• Dlaczego klient wybiera mój produkt?

 

 3. POSZERZENIE WIZJI PRODUKTU

• Mój produkt w oczach Klienta

• Wzmocnienie świadomości marki

• Model produktu / usługi

• Produkt poszerzony

 

4. GDZIE SĄ MOI  KLIENCI

• Źródła internetowe

• Prasa ogólno-tematyczna i branżowa

• Rekomendacje

• Inne sposoby pozyskiwania klientów

5. PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE KONTAKTAMI Z KLIENTEM

• Efektywność i planowanie wg. Pareto

• Zarządzanie własną sprzedażą

• Jak obliczyć efektywność własnych działań

• Segmentacja i ocena rentowności klienta

 

6. PRZYGOTOWANIE SPRZEDAŻY

• Analiza rynku i oferty

• Analiza informacji o kliencie

• Dostosowanie argumentów i oferty pod kątem klienta

• Follow up

 

7. KONTAKT Z NOWYM KLIENTEM

• Mówienie językiem klienta

• Techniki wizualizacyjne w sprzedaży

• Rozpraszanie obiekcji i wątpliwości

• Doradztwo

• Zamykanie rozmowy

 

Informacja o prelegencie

Trener – Praktyk. Ekspert w zakresie sprzedaży i zarządzania. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematów, z których prowadzi szkolenia.

W latach 1998 - 2004 odpowiadał, początkowo jako handlowiec następnie jako menedżer sprzedaży, za sprzedaż powierzchni reklamowych w wydawnictwach Uni-Film i TP Ditel.

Do zakresu jego obowiązków należało m.in.: zarządzanie zespołem handlowym, realizację planów sprzedażowych, rekrutację i szkolenia pracowników. Efekty jego pracy zostały docenione indywidualną nagrodą "Najlepszy Szef".

Od 2004 roku związany z ANB na stanowisku Dyrektora Zespołu Przedstawicieli Regionalnych. Stworzył od podstaw zespół przedstawicieli, dzięki skutecznemu zarządzaniu podległymi pracownikami osiągnął 40% (w skali roku) wzrost obrotów i zysków. Zdobywca nagrody "Najlepszy Menedżer ANB".

Od 2010 roku uznany trener i konsultant z zakresu sprzedaży i zarządzania specjalizujący się w szkoleniach z zakresu technik sprzedaży (zwłaszcza produktów luksusowych i marek premium), obsługi klienta, negocjacji handlowych, zarządzania zespołem handlowym, autoprezentacji i wystąpień publicznych).

Prowadził szkolenia z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji dla takich firm jak m.in.: ZIBI, Deutsche Bank, Tarczyński SA, Uniwersytet Marii Curie- Skłodowskiej, Carl Zeiss, PGNiG Wrocław, MetApmlico Life, GoldenLine, Marelli Magnetic. Sudzucker., PartnerXXI, PricewaterhouseCoopers, PKPP Lewiatan, T-MOBILE … i wielu innych.

Prowadził szkolenia z zakresu zarządzania i umiejętności menedżerskich dla takich firm jak m.in.: Japan Tobacco International, AUCHAN Polska, Senator Polska, Deutsche Bank, Tarczyński SA, Staropolskie Wędliny, Lubelski Klub Biznesu, Martifer Polska, MM Neupacking, PGNiG Zgorzelec, PREMA Kielce, Tubądzin Management Group Sp. z o.o. … i wielu innych.

W swojej pracy trenerskiej, jak sam mówi: „Stawiam na praktykę i kształtowanie konkretnych umiejętności wychodząc z założenia, że sama wiedza nie wystarczy do osiągnięcia założonego celu. Z tego wynika forma prowadzonych przeze mnie szkoleń, która pozwala uczestnikom nabyć i wyćwiczyć pożądane zachowania.”

Absolwent Wyższej Szkoły Rolniczo - Pedagogicznej w Siedlcach. Stypendysta rządu Kanady w ramach projektu The Canadian International Development Agency oraz The International Livestock Management Schools. Autor kompendium trenerskiego „Typologia Osobowości w Praktyce”. Trener Współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład, warsztaty, case studies

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT