Szkolenie zamknięte Kategoria: Rozwój osobisty

Savoir vivre w biznesie z elementami wystąpień publicznych oraz kultury języka

Kategoria: Rozwój osobisty

Szkolenie jest skierowane do do wszystkich grup biznesowych, dla których ważna jest dobra autoprezentacja i mają częsty kontakt z klientem. Są to m.in.: prezesi firm, managerowie, bankowcy, handlowcy, specjaliści PR i konsultanci.

Cel szkolenia:

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak należy zachować się w relacjach biznesowych, jakie są różnice między relacjami biznesowymi a towarzyskimi, jak uniknąć lub wybrnąć z niewygodnych sytuacji oraz jak sprawić, by relacje z kontrahentami były bardziej pozytywne. Wystąpienia publiczne przestaną być przykrą koniecznością, za to staną się motywującym wyzwaniem.

Ramowy program szkolenia

1. Podstawowe zasady savoir vivre w biznesie.

2. Savoir vivre w biurze.

3. Savoir vivre podczas spotkań.

4. Mowa ciała a savoir vivre.

5. Kultura języka jako istotny element wizerunku.

6. Zasady wystąpień publicznych – kreowanie wizerunku.

Informacja o prelegencie
 

Logopeda medialny, neurologopeda, językoznawca, trener savoir vivre oraz emisji i higieny głosu. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Gdańskim, obecnie studiuje na Filologicznych Studiach Doktoranckich na Uniwersytecie Gdańskim. Posiada doświadczenie w pracy nauczyciela akademickiego na Uniwersytecie Gdańskim; duże doświadczenie w prowadzeniu kursów i warsztatów.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 4 godziny dydaktyczne

Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami interaktywnymi, w sposób czyniący szkolenie przyjemnym, a jednocześnie pożytecznym doświadczeniem

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT