Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Skuteczna promocja w Internecie

Kategoria: Biznes

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w Internecie, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy. 

Program szkolenia

1. Badania marketingowe w Internecie:

• Narzędzia badawcze, metody, techniki

• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach internetowych:

• Jak sprawić by serwis stał się popularny w sieci

• Reklama w wyszukiwarkach

• Pozycjonowanie i optymalizacja

3. Skuteczna reklama internetowa:

• Rodzaje i formy reklam w sieci

• Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową:

- Rola emocji i humoru w reklamie

- Język reklamy

- Slogan reklamowy

- Psychologia części wizualnej komunikatu reklamowego

- Specyfika Internetu w przekazywaniu treści reklamowych

• Jak zmierzyć efektywność i skuteczność reklamy w Internecie

• Planowanie internetowej kampanii reklamowej

4. Internetowy Public Relations:

• Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy

• E-media Relations

• Pisanie do sieci – rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu 

5. Serwis www jako sposób na komunikację i e-handel:

• Jak stworzyć dobry serwis internetowy

• Co zrobić, żeby serwis był maksymalnie dobrze dostosowany do użytkownika

• Najbardziej optymalny układ treści na serwisie www – analiza przykładów

• W jaki sposób skutecznie prowadzić transakcje internetowe

6. Budowanie lojalności w sieci:

• Profesjonalna obsługa klienta przez Internet

• Blog firmowy

• E-mail marketing jako metoda kształtowania sprzedaży i lojalności użytkowników internetu

• Komunikacja z klientami: newsletter

• Aplikacje dla klientów – programy lojalnościowe dla użytkowników Internetu

• Social media, czyli jak korzystając z portali społecznościowych promować swoją firmę

7. Mierzenie efektywności działań w Internecie

• Jak mierzyć efektywność i skuteczność działań w Internecie

Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT