Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Skuteczne negocjacje

Kategoria: Biznes

Szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne. Taka forma przeprowadzenia zajęć umożliwi uczestnikom zdobycie praktycznych umiejętności. Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli handlowych, pracowników obsługi klienta, działaczy związków zawodowych, managementu, urzędników itp.

Program szkolenia
Dzień pierwszy:
1. Istota negocjacji:
a) proces negocjacji
b) cechy dobrego negocjatora
c) trening mający na celu określenie indywidualnych predyspozycji i zdolności negocjacyjnych
2. Rodzaje negocjacji:
a) negocjacje miękkie
b) negocjacje twarde
c) negocjacje oparte na zasadach (”win-win”)
3. Znaczenie komunikacji w negocjacjach:
a) komunikacja werbalna
b) mowa ciała
c) aktywne słuchanie
d) negocjacyjny savoir vivre
4. Strategie i taktyki negocjacyjne:
a) podstawowe zasady negocjacji – ”złote reguły”
b) taktyki negocjacji konfrontujących 
c) taktyki negocjacji integrujących
d) trening strategii negocjacyjnych 

Dzień drugi: 
1. Fazy negocjacji: 
a) przygotowanie do negocjacji
b) ”rozpoznanie” partnera negocjacji
c) otwarcie rozmów
d) prezentacja oferty
e) negocjacje właściwe
f) zakończenie rozmów i zawarcie porozumienia
g) działania ponegocjacyjne
2. Uwarunkowania negocjacji i ich wpływa na przebieg negocjacji
a) dobór reprezentantów 
b) terytorium 
c) czas
d) miejsce
3. Wywieranie wpływu
a) techniki manipulacji i perswazji stosowane przez interesantów podczas negocjacji – jak je demaskować i sobie z nimi radzić 
b) reguły wywierania wpływu 
c) ćwiczenia
4. Negocjacje z trudnym klientem
a) argumentowanie
b) radzenie sobie z trudnymi sytuacjami 
c) radzenie sobie z obiekcjami/zastrzeżeniami klienta
d) radzenie sobie ze zdenerwowanym, niegrzecznym i wrogo nastawionym interesantem 
e) zarządzanie stresem i własnymi emocjami podczas trudnych negocjacji – jak to robić skutecznie
f) ćwiczenia w negocjacjach z trudnym klientem
5. Asertywność w negocjacjach – trening

Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe- 16 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład, prezentacja, warsztaty i dyskusja

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT