Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Skuteczne pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla, przedstawicieli handlowych, agentów ubezpieczeniowych, pracowników działów handlowych i osób odpowiedzialnych za negocjowanie umów i finalizowanie sprzedaży.

Celem szkolenia jest:

- Poznanie podstawowych technik wywierania wpływu

- Poznanie sposobów na budowanie relacji z klientami

- Nabycie umiejętności szybkiego i fachowego reagowania na obiekcje klienta

- Opanowanie umiejętności praktycznego zastosowania metod zamykania sprzedaży

Ramowy program szkolenia

1. Profesjonalizm sprzedawcy

- Komunikacja werbalna i niewerbalna

- Najczęstsze błędy komunikacyjne

- Savoir vivre

2. Techniki wywierania wpływu na klienta

- Odwołanie do potrzeb klienta

- Odwołanie do pragnień klienta

- Racjonalizacja

3. Proces sprzedaży i pojawianie się zastrzeżeń

- Charakterystyka poszczególnych etapów procesu sprzedaży

- Budowanie relacji z klientem na poszczególnym etapie procesu sprzedaży

- Najczęstsze zastrzeżenia i obiekcje klienta

4. Pojęcie zastrzeżeń i obiekcji klienta

- Obiekcja czy wymówka

- Znaczenie obiekcji

- Techniki przezwyciężenia obiekcji i zastrzeżeń podczas rozmów handlowych

5. Sposoby reagowania na zastrzeżenia

- Metody uchylania zastrzeżeń

- Wypracowanie sposobów reagowania na najczęstsze zastrzeżenia klientów

- Trening własnych umiejętności reagowania na obiekcje

6. Techniki zamykania sprzedaży

- Odczytywanie sygnałów zakupu klienta

- Efektywne zamykanie sprzedaży

- Zasady zamykania sprzedaży

- Techniki zamykania sprzedaży

 

Informacja o prelegencie

Szkolenie prowadzi absolwent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie i studiów podyplomowych na Akademii Trenera Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy a aktualnie na studiach podyplomowych w Akademii Coachingu Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.Praktyk biznesu. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych, szkoleniach z wykorzystaniem języka perswazji w sprzedaży, szkoleniach z rozwoju osobistego. Przyszły Coach. Doświadczenie biznesowe zdobywał, jako agent ubezpieczeniowy / przedstawiciel handlowy a także, jako menedżer zespołów pracując m.in. w takich firmach jak: TU Allianz SA; TU Allianz Życie SA; PTE Kredyt Banku SA; American Express Poland; First Data Polska SA; CEUP Service SA; Polskie ePłatności SA. Praca na tych stanowiskach pozwoliła poznać strukturę biznesu od środka. W czasie swojej pracy menedżerskiej odpowiedzialny był za pracę zespołów sprzedażowych, nadzorował i koordynował pracę agentów/przedstawicieli handlowych, tworzył i nadzorował wykonywanie planów sprzedażowych, rekrutował i motywował pracowników, budował zespoły i kreował politykę sprzedażową firmy. Był trenerem i coachem swojego zespołu.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone metodą warsztatową / realistyczny trening biznesowy/. Uczestnicy szkolenia pracują z uwzględnieniem własnego stylu działania, charakteru własnej firmy i jej klientów. Uczestnicy w trakcie szkolenia sprawdzają na sobie skuteczność i efektywność działania poznawanej wiedzy.80% czasu zajęć przeznaczone jest na: ćwiczenia indywidualne i zespołowe, dyskusję moderowaną, casy study, psychodramę diagnostyczną.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT