Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Social Media

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane do osób zainteresowanych zdobyciem i poszerzeniem wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie, w szczególności w obrębie social media.

Celem szkolenia jest m.in.:

- zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)

- zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych

- nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
 

Program szkolenia

1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:

• Czym są social media i jaka jest ich rola w promocji firmy

• Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta

• Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami

• Case studies

2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:

• Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody

• Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

• Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego

• Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych

3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:

• Facebook:

- Kreatywne prowadzenie fan page

- Pomysłowa reklama na facebook

- Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy/marki

• Nasza Klasa

• Linkedin

• Goldenline

• Grono

4. Blogi i mikro blogi:

• Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:

- Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane

- Blip.pl

- Twitter.com

5. Skuteczna strategia marketingowe w social media:

• Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media

• Rodzaje i formy reklam w sieci

• Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową:

- Język reklamy

- Slogan reklamowy

- Psychologia części wizualnej komunikatu reklamowego

- Specyfika Internetu w przekazywaniu treści reklamowych

• Planowanie internetowej kampanii reklamowej

• Mierzenie efektywności działań w social media

6. Internetowy Public Relations:

• Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy

• E-media Relations

• Pisanie do sieci – rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu 
 

Informacja o prelegencie


Szkolenie poprowadzi specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT