Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Social Media, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach.

Kategoria: Biznes

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie tzw. social media, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy.

Korzyści:

  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku jednostek ochrony zdrowia w sieci


Ramowy program szkolenia 
 

1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku jednostek ochrony zdrowia:

  • Social media i ich rola w promocji dla administracji
  • Social media jako miejsce do informowania społeczeństwa
  • Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
  • Case studies
2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
  • Bezpośrednie zaangażowanie odbiorcy – kreatywne metody
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
  • Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego
  • Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce
  • Facebook:

          - Kreatywne prowadzenie fan page

          - Pomysłowa reklama na facebook

          - Kiedy i dla kogo organizować konkursy?

          - Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku marki

  • Pinterest oraz Instagram i jego znaczenie dla budowania wizerunku jednostki
  • Inne portale wykorzystujące zdjęcia jako zasadniczy środek komunikacji
4. Blogi i mikro blogi:
  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:

          - Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane

          - Twitter.com – czy dla wszystkich?

  • Kto jest targetem?
  • Czy i kiedy pisać bloga?
5. You Tube:
  • Marketing na You Tube
  • Case studies
  • Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie odbiorcy
6. Skuteczna strategia marketingowe w social media:
  • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
  • Rodzaje i formy reklam w sieci
  • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
  • Planowanie internetowej strategii reklamowej
  • Mierzenie efektywności działań w social media
7. Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii:
  • Buffer, Hootsuite – jak wybrać najlepsze dla nas.
8. Internetowy Public Relations: 
  • Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku
  • E-media Relations
  • Pisanie do sieci – rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu 

Informacja o prelegencie

 Specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi szkolenia ze sprzedaży, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i public relations. Jej warsztaty to przede wszystkim zajęcia praktyczne, dzięki czemu uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z:  Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies 

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT