Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Sprzedaż na rynku B2B

Kategoria: Biznes

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów handlowych i ma celu zaopatrzenie uczestników w wiedzę na temat skutecznej finalizacji sprzedaży, tworzenia wrażenia pilności zakupów, komunikacji marketingowej i dostosowania jej do specyfiki firm działających na rynku B2B.

Ramowy program szkolenia

I. Budowanie marki na rynku usług

- kreowanie wizerunku marki,

- budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych,

- zarządzanie marką na rynku B2B.

II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług

- umiejętność dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B,

- efektywne wydatkowanie budżetu marketingowego,

- tworzenie konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B,

- budowanie oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, dystrybucji i komunikacji na rynku business-to-business,

- efektywne wydatkowanie budżetu na badania marketingowe w sektorze B2B.

III. Kreowanie wrażenia pilności zakupów

IV. Finalizacja sprzedaży na ryku B2B

 

Informacja o prelegencie

Mistrz Praktyk NLP, doświadczenie zawodowe zdobywał jako pracownik działu sprzedaży B2B, w którym występował w roli projektanta produktów oraz doradcy klienta. Jako specjalista ds. marketingu i  analiz rynku organizował kampanie reklamowe i promocyjne, wdrożył program lojalnościowy dla klientów firmy. Jako kierownik marketingu tworzył biznes plany i plany marketingowe, współpracował w zakresie otwierania nowych jednostek handlowych, projektował systemy zarządzania sprzedażą, konstruował i realizował media-plany, odpowiadał za kontakt z mediami i politykę PR firmy, współtworzył i wdrożył program szkoleń dla sprzedawców i kierowników sieci sklepów (branża meblowa, RTV, AGD, FMCG, budowlana), był również autorem Standardu Obsługi Klienta.

Jako Specjalista ds. obsługi klienta w Biurze Obsługi klienta w firmie telekomunikacyjnej specjalizował się w obsłudze reklamacji, wdrażał nowych pracowników, prowadził szkolenia produktowe dla pracowników oraz odpowiadał za politykę obsługi posprzedażowej klienta. Jako Dyrektor Handlowy był odpowiedzialny za pracę 90 osobowego zespołu handlowego, nadzorował i koordynował pracę przedstawicieli handlowych, tworzył i nadzorował wykonanie planów sprzedażowych, rekrutował i motywował pracowników, budował zespół i kreował politykę sprzedażową firmy. Był trenerem i coachem swojego zespołu, stworzył  standard obsługi klienta oraz współtworzył systemu identyfikacji wizualnej firmy i programu mystery shopping. Jako Dyrektor Handlowy był odpowiedzialny za stworzenie spójnego systemu komunikacji wewnątrz firmy i spójnego wizerunku firmy w otoczeniu biznesowym. Ukończył Akademię Ekonomiczną we Wrocławiu Wydział Gospodarki Narodowej, kierunek Zarządzanie i marketing o specjalności Marketing. Aktualnie jest ekspertem z zakresu sprzedaży, zwiększania osobistej efektywności oraz budowania skutecznych zespołów pracowników.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin zegarowych

Forma szkolenia: Warsztat, prezentacja, wykład

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT