Szkolenia zamknięte

W przypadku chęci przeszkolenia 5 lub więcej osób sugerujemy rozważyć organizację szkolenia zamkniętego.

Takie rozwiązanie, to nie tylko komfort dopasowania terminu i miejsca szkolenia do Państwa oczekiwań, ale również pewność pełnego zaangażowania trenera w pracę z wyłącznie Waszym zespołem.

 

Staramy się, aby każde nasze szkolenie zamknięte rozpoczynało się od analizy potrzeb uczestników w formie konsultacji z przedstawicielem grupy. Trener rozpoznaje obszary wrażliwe i na tej podstawie przygotowuje szczegółowy program szkolenia oraz dobiera do niego odpowiednie metody szkoleniowe. Taki program realizowany jest w uzgodnionym z Państwem terminie i miejscu (Państwa lub nasza siedziba, wynajęta sala szkoleniowa), również w formie wyjazdowej.

 

Po zakończeniu szkolenia, przygotujemy dla Państwa raport poszkoleniowy, w którym podsumujemy wyniki szkolenia. Raport zawiera listę umiejętności doskonalonych podczas szkolenia, oraz ocenę poziomu poszczególnych umiejętności. Zwraca również uwagę na obszary wymagające dalszego rozwoju i zawiera propozycje działań w celu wzmocnienia efektów szkolenia. Zawsze możecie Państwo liczyć również na poszkoleniowe wsparcie z naszej strony.

 

Programy przedstawione poniżej mogą być dowolnie modyfikowane. Możemy do nich dokładać nowe elementy, usuwać istniejące, czy też łączyć moduły z kilku programów, tak aby jak najlepiej spełnić Państwa oczekiwania.

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą szeroką ofertą szkoleń zamkniętych, przedstawioną poniżej.

Prosimy wybrać kategorię lub skorzystać z wyszukiwarki.

Biznes

ABC Kadrowca - od nawiązania do rozwiązania stosunku pracy
ABI w placówkach oświatowych i szkołach
Administracja w nieruchomościach
Akademia Public Relations - Media Relations
Aktywizacja klientów indywidualnych w ramach Indywidualnych Planów Działań. Profilowanie pomocy dla osób bezrobotnych
Aktywna sprzedaż w codziennej praktyce dla nie sprzedawców
Analiza danych marketingowych z IBM SPSS Statistics
Analiza danych z IBM SPSS Statistics (opcjonalnie z Mini Tabem lub Excelem)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
Analiza i zarządzanie ryzykiem w transakcjach międzynarodowych
Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
Analiza wydatków poniesionych na wynagrodzenia nauczycieli wraz z prezentacją odpowiednich narzędzi
Archiwizacja dokumentacji z uwzględnieniem archiwizacji dokumentacji z projektów unijnych
Archiwum, kancelaria i sekretariat w jednostkach oświatowych
Archiwum, kancelaria i sekretariat w Miejskich i Gminnych Ośrodkach Pomocy Społecznej
Arkusz kalkulacyjny w praktyce finansowej
Aspekty podejmowania kontaktów handlowych z krajami GCC
Asystenci rodziny
ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych
Audyt,ewaluacja i monitoring projektów RPO WŁ na lata 2014-2020-poziom zaawansowany–projekty EFRR
Audyt,ewaluacja i monitoring projektów RPO WŁ na lata 2014-2020–poziom zaawansowany–projekty EFS
Badania marketingowe jako wsparcie zarządzania organizacją
Badanie powiązań między podmiotami prawa handlowego i cywilnego
Bezpieczne informacje - źródłem sukcesu
BHP - Prawo Pracy Ochrona przeciwpożarowa
Biznes i finanse w MS Excel
Biznes Plan jako narzędzie efektywnego pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej
Budowanie kwestionariuszy - Cechy skal pomiarowych
Budowanie zespołu, efektywna współpraca i komunikacja w zespole
Co każdy urzędnik wiedzieć musi – Elementarne szkolenie dla urzędników administracji publicznej
Controlling finansowy
Copywriting dla kandydatów do parlamentu, rad miejskich, związków zawodowych
CRM dla handlowca
CRM dla kadry zarządzającej
Czas pracy dla profesjonalistów – Planowanie, rozliczanie
Decyzje ustalające należności publicznoprawne na rzecz Powiatowego Lekarza Weterynarii w praktyce organów I i II instancji i ich egzekucja
Delegacje krajowe i zagraniczne – najnowsze zmiany w rozliczaniu podróży służbowych
Dialog i partnerstwo warunkiem rozwoju - współpraca samorządów lokalnych z organizacjami pozarządowymi
Dziennikarstwo internetowe
E – administracja wszystko o EZD
E-commerce
E-mail marketing
E-mail marketing dla profesjonalistów i właścicieli firm
Efektywna i skuteczna sprzedaż terminali płatniczych
Efektywne techniki sprzedaży ubezpieczeń życiowych
Elastyczne formy świadczenia pracy
Elektroniczne załatwianie spraw
Etykieta w biznesie
Event Manager – organizator imprez
Faktury VAT – kompendium wiedzy o fakturowaniu
Finanse dla niefinansistów
Google Analytics
Headhunting
Headhunting i rekrutacja specjalistów w branży IT
Internetowa kampania reklamowa przy minimalnym koszcie i maksymalnym efekcie!
Inwentaryzacja nieruchomości,kontrole okresowe,Książka Obiektu Budowlanego
Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych
Kompetencyjne rozmowy kwalifikacyjne
Komunikacja biznesowa w języku angielskim
Komunikacja marketingowa na rynku B2B
Komunikacja w zespole w oparciu o typy osobowości według MBTI
Kontrakt socjalny
Kontrinwigilacja i kontrobserwacja w działaniach ochronnych VIP
Kontrola zarządcza
Kontrola zarządcza w praktyce szkoły
Kontrola zarządcza w samodzielnym publicznym zakładzie opieki zdrowotnej
Kontrola zarządcza-szanse i bariery
Kurs języka angielskiego dla kandydatów na tłumacza przysięgłego
Lean Manufacturing
Lean office – biuro doskonałe
Leasing jako narzędzie finansowania środków trwałych w przedsiębiorstwie
Lista płac od podstaw
Logika projektowa – od pomysłu do projektu
Lojalność pracownicza czyli jak zatrzymać najlepszych w firmie
Luka finansowa w projektach realizowanych w ramach RPO na lata 2014-2020
Magazynier z obsługą komputera
Marketing dla farmaceutów
Marketing i obsługa klienta w placówce medczynej
Marketing i PR w Internecie
Marketing i sprzedaż usług hotelowych
Marketing internetowy w biznesie
Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta
Marketing polityczny
Marketing polityczny - Jak wygrać wybory samorządowe ?
Marketing polityczny i Media Relations – czyli jak wygrać wybory parlamentarne?
Marketing usług medycznych
Marketing w pigułce
Marketingowy mistrz zaspokajania potrzeb
Media rodzaje, dostawa, opomiarowanie, rozliczanie
Mediacja – jako pozasądowy sposób rozwiązywania sporu
Menadżer w obliczu konfliktu i trudnych sytuacji
Metryka sprawy, jako obligatoryjny element akt sprawy
Microsoft Excel – poziom podstawowy
Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe
Miejsce i rola rady gminy oraz radnego we wspólnocie samorządowej
Moderowanie
Możliwości wsparcia projektów edukacyjnych w perspektywie 2014-2020
Możliwości wykorzystania alternatywnych źródeł energii
MS Project w zarządzaniu projektami
Najważniejsze funkcje systemu SAP
Negocjacje zaawansowane w warsztacie doradcy klienta
Negocjacje Zakupowe
Neuromarketing spotów TV oraz umiejętności handlowe
NLP w biznesie
Nowa Instrukcja Kancelaryjna i nowe zasady archiwizacji dokumentacji
Nowoczesna gospodarka odpadami
Obrót magazynowy w przedsiębiorstwie
Obsłu klienta wewnętrznego
Obsługa interesantów - dla pracowników sądu, BOI, sekretariatów wydziałów
Obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych
Obsługa klienta wewnętrznego
Obsługa naziemna
Obsługa oprogramowania
Obsługa terminala płatniczego POS
Ocena i analiza opłacalności i ryzyka projektów inwestycyjnych
Ocena okresowa pracownika jako podstawowy element ZZL
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element kształtowania wizerunku firmy i przewagi konkurencyjnej na rynku
Optymalizacja kosztów zarządzania nieruchomością
Optymalizacja kosztów zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Optymalne i skuteczne metody pracy z arkuszem kalkulacyjnym
Organy stanowiące i wykonawcze w zarządzaniu gminą - Rola Rady, Radnego, Wójta/ Burmistrza/ Prezydenta
Pisarz czy copywriter - jak zacząć zarabiać na słowie pisanym
Plan operacyjny konserwacji i remontów
Planowanie mediów
Planowanie przestrzenne
Podnoszenie atrakcyjności świadczonych usług turystycznych, w tym także dla rozpoczynających działalność w turystyce.
Podróze służbowe- zasady rozliczania krajowych i zagranicznych podróży służbowych
Podstawy savoir vivre’u i protokołu dyplomatycznego dla żołnierzy zawodowych
Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty copywritingu
Pomiar efektywności działań promocyjnych i reklamowych
Poradnictwo i pomoc psychologiczna dla osób poszukujących pracy
Postępowanie administracyjne w pracy dyrektora szkoły/placówki oświatowej
Pozycjonowanie SEO + program do pozycjonowania
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 1
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 2
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 3
Praca przedstawiciela medycznego cz. 1
Praca przedstawiciela medycznego cz. 2
Praca socjalna z rodziną problemową
Praca w Danii
Praca z trudnym interesantem
Pracownik Obsługi Klienta na Stacji Paliw
Praktyczna analiza finansowa i zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i VBA
Praktyczne aspekty postępowania egzekucyjnego w administracji
Praktyczne metody obliczeniowe w analizie wydatków na wynagrodzenia nauczycieli i w ustalaniu jednorazowego dodatku uzupełniającego
Praktyczne warsztaty z metod obliczeniowych w analizie wydatków na wynagrodzenia nauczycieli i w ustalaniu jednorazowego dodatku uzupełniającego
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie podstawowe
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie zaawansowane
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie zaawansowane i poszerzone
Prawidłowe użytkowanie obiektu budowlanego i właściwe prowadzenie książki obiektu budowlanego
Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
Prezentacje które sprzedają, prezenterzy którzy inspirują
Problematyka powierzchni: użytkowych, całkowitych, najmu, GLA, IGA, add-on factor, brutto, netto
Procedura weryfikacji dostępu do bazy danych SIO
Profesjonalna asystentka i sekretarka
Profesjonalna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa trudnego klienta
Profilowanie klientów Powiatowego Urzędu Pracy
Profilowanie pomocy dla osób bezrobotnych
Projektowanie 2D - szkolenie z DraftSight
Projektowanie i wykorzystywanie modeli kompetencyjnych w ZZL
Projekty diagnostyczno doradcze w obszarze HR
Promocja na rynkach zagranicznych,eksport do kosmetyków do USA
Protokół dyplomatyczny i etykieta w biznesie
Prowadzenie efektywnych spotkań
Prowadzenie rozmów audytorskich,komunikacja z podmiotem kontrolowanym
Przedsiębiorczość od A do Z.
Przedstawiciel handlowy - jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?
Przekształcanie i likwidacja zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych
Przewidywanie - Analiza regresji we wszystkich odsłonach
Przygotowanie do wdrażania Systemów Zarządzania Jakością wg norm ISO 9000
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na usługi, z uwzględnieniem zamówień finansowanych z budżetu Unii Europejskiej
Psychologia reklamy i zachowań konsumenckich
Psychologia relacji z pacjentem
Public Affairs – czyli jak prezentować firmę w relacjach z władzami i ośrodkami opiniotwórczymi?
Public Affairs. Budowanie relacji z administracją samorządową od szczebla gminy do sejmiku wojewódzkiego.
Public relations
Public Relations/Media Relations w instytucji publicznej i samorządzie
Płace od A do Z - naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń
Płace od A do Z – szkolenie dla zaawansowanych
Rachunki bankowe w praktyce
Realizacja budowlanego procesu inwestycyjnego – problematyka cywilnoprawna z perspektywy generalnego wykonawcy
Reklama
Rekrutacja i selekcja pracowników
Rezydent biur podrózy
Rozliczanie czasu pracy
Rozliczanie wynagrodzeń w sytuacjach wątpliwych
Rozliczanie wynagrodzeń w trudnych przypadkach - szkolenie dla zaawansowanych
Rozpoczynanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Chinach z perspektywy polskiego biznesu
Savoir vivre etyka biznesowa i protokół dyplomatyczny
Ścieżka wyboru projektów i przygotowanie wniosku o dofinansowanie w ramach RPO WSL 2014- 2020
Scoring kredytowy
Sekretarka - doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i procesu zarządzania czasem
Senior to też klient
Skuteczna promocja w Internecie
Skuteczna sprzedaż z elementami telemarketingu - warsztaty praktyczne
Skuteczna windykacja wierzytelności
Skuteczne motywowanie pracowników
Skuteczne negocjacje
Skuteczne pokonywanie obiekcji i zamykanie sprzedaży
Skuteczny handlowiec - Wykorzystanie komunikacji niewerbalnej podczas rozmowy handlowej
Skuteczny PR dla zaawansowanych. Warsztaty z kamerą.
Skuteczny windykator
Social Media
Social Media, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach.
Solidarna odpowiedzialność inwestora i generalnego wykonawcy za wynagrodzenie podwykonawcy
SPC - czyli jakość pod kontrolą (opcjonalnie z Mini Tabem lub Excelem)
Specjalista ds. kadr i płac
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sprawozdawczość przedsiębiorców oraz gmin w zakresie gospodarki odpadami
Sprzedaż jako proces – założenia ogólne
Sprzedaż na rynku B2B
Sprzedaż perswazyjna, czyli jak skutecznie przekonywać klienta - poziom podstawowy
Sprzedaż produktów luksusowych i marek premium
Standard wizyty lekarskiej przedstawiciela medycznego
Standard wizyty sprzedażowej przedstawiciela handlowego z uwzględnieniem specyfiki rynku aptecznego
Stowarzyszenia, w świetle zmian ustawy – Prawo o stowarzyszeniach
Strategiczne zarządzanie płynnością finansową
Strategie i sposoby budowania długoterminowych relacji z klientem w aspekcie wielokulturowości, obsługa klienta
Structogram® Training System
Studium wykonalności - analiza finansowa i ekonomiczna
Systemy oceny pracowników
Sytuacje kryzysowe na pokładzie
Szkolenie AdWords
Szkolenie dla duchownych z przemawiania
Szkolenie dla dziennikarzy - Mowa ciała rozmówcy
Szkolenie dla kadry kierowniczej - prowadzenie prezentacji, narad i zebrań
Szkolenie dla Społecznych Inspektorów Pracy
Szkolenie dla użytkowników aplikacji WOPZ
Szkolenie dla wykładowców akademickich i trenerów – skuteczna prezentacja
Szkolenie dotyczące prowadzenia i finansowania działalności gospodarczej( rolnicza, hodowlana, rybacka itp.) z uwzględnieniem ochrony przyrody
Szkolenie kwaterodawców jako dostawców usług eko - turystycznych z zakresu promocji walorów przyrodniczych i kulturowych regionu
Szkolenie produktowe
Szkolenie z zakresu Zarządzania Projektami w metodyce IPMA przygotowujące do egzaminu certyfikującego dla poziomu D
Sztuka efektywnej sprzedaży
Tajemnica bankowa- aspekty praktyczne
Tajniki skutecznego ofertowania - Pozyskaj klienta kompetencjami i dopasowaniem propozycji
Team management training
Techniczne wymogi druku przemysłowego
Techniki emisji głosu dla nauczycieli
Tekst w sieci - szkolenie z zakresu pisania treści na użytek Internetu
Tele-windykacja- skuteczne odzyskiwanie należności za pomocą telefonu
Trening kompetencji menedżerskich
Trening umiejętności z wykorzystaniem technik sprzedaży w praktyce
Trudna sztuka bycia szefem
Trudne rozmowy z pracownikami
Trudny klient w branży medycznej
Tworzenie biznesplanu
Tworzenie procedur
Tworzenie projektów współfinansowanych z EFS – warsztaty praktyczne
Tworzenie serwisów internetowych
VAT polsko - unijny
Warsztat PR managera – media relations.
Warunki Kontraktowe FIDIC
Web marketing – profesjonalne warsztaty SEO Copywriting
Windykacja należności w świetle nowelizacji kodeksu postępowania cywilnego
Windykacja wierzytelności powstałych z tytułu wynajmu lokali komercyjnych
Współczesna biurowość
Współpraca partnerska na rzecz społeczności lokalnych
Współpraca służb i instytucji na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie
Współpraca z agencją reklamową
Wycena nieruchomości i weryfikacja operatów szacunkowych
Wycena nieruchomości – metody oraz podstawy tworzenia i analizy operatów szacunkowych
Wydatki strukturalne w jednostkach samorządu terytorialnego
Wypełnianie dokumentacji konkursowej RegionalnychProgramów Operacyjnych 2014-2020 oraz Programów Krajowych
Wzorowy dziekanat- czyli jak prowadzić i archiwizować dokumentację studenta
Właściwe konstruowanie i dobór prób badawczych w ramach ewaluacji PO KL oraz stosowanie metod analizy i oceny danych
Zaawansowane praktyczne zastosowania tabel przestawnych w kompleksowej analizie danych
Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych oraz satysfakcjonująca współpraca z organizacjami związkowymi lub przedstawicielem załogi
Zarządzanie czasem dla pracowników działu księgowości
Zarządzanie dostosowane do pracownika
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych
Zarządzanie kryzysowe projektem unijnym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Zarządzanie logistyczne
Zarządzanie personelem
Zarządzanie procesami informowania i komunikowania w jednostce sektora publicznego
Zarządzanie produkcją – Action Pack
Zarządzanie projektami realizowanymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Zarządzanie projektami- warsztaty
Zarządzanie reklamą
Zarządzanie ryzykiem w jednostkach samorządu terytorialnego i ich jednostkach organizacyjnych
Zarządzanie ryzykiem w placówkach oświatowych
Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie
Zarządzanie sytuacją kryzysową
Zarządzanie szkoleniami
Zarządzanie wiekiem dla kadry zarządzającej
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie zmianą
Zasady równości szans ze względu na płeć w przedsiębiorstwie i na rynku pracy
Zatrudnianie pracowników samorządowych - w świetle ostatnich zmian ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy
Zatrudnianie i wynagradzanie urzędników sądów oraz prokuratury
Zatrudnianie pracowników tymczasowych
Zawodoznawstwo
Zmiany obowiązujące w sprawie dowodów stanowiących podstawę przyznania i wypłaty zasiłków z ubezpieczenia społecznego
Zmiany w kształceniu uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zysk poprzez strategię !

Sektor publiczny

Archiwum zakładowe - nowe zasady obiegu, archiwizacji i przetwarzania danych w dokumentacji kadrowej w świetle rozporządzenia RODO i nowelizacji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych
Część oświatowa subwencji ogólnej jako część dochodu jednostki samorządu terytorialnego
Dostep do informacji publicznej, standardy wykorzystania informacji publicznej.
Dress code dla pracowników sądów
Elektroniczne wnoszenie spraw
Fundusze Sołeckie w praktyce
Fundusze Unijne w Perspektywie 2016-2020 – możliwości pozyskania środków, rodzaje finansowanych działań
Gender mainstreaming w administracji publicznej i samorządowej
Instytucje procesowego prawa administracyjnego na gruncie uregulowań zawartych w KPA w praktyce placówek oświaty
Inwentaryzacja w Straży Miejskiej – aspekty praktyczne
Istota i praktyka funkcjonowania CEIDG
Klient w urzędzie - doskonałe relacje interpersonalne - doskonała obsługa klienta
Kontrola i audyt inwestycji budowlanych w praktyce w kontekście budownictwa energooszczędnego i systemu BMS
Kontrola zarządcza w jednostce sektora finansów publicznych
KPA – Prowadzenie postępowań administracyjnych w WUP
Kwalifikowalność wydatków w perspektywie finansowej 2014-2020
Kwalifikowalność wydatków w ramach projektów infrastrukturalnych współfinansowanych z funduszy UE
Kwalifikowalność wydatków ze szczególnym uwzględnieniem zasady konkurencyjności i zamówień publicznych w projektach EFRR / EFS w ramach RPO WSL 2016-2020
Kwalifikowalność, konkurencyjne ponoszenie wydatków i kontrola w projektach PO WER realizowanych przez Powiatowe Urzędy Pracy
Marketing w sektorze publicznym
Metodologia przygotowywania opisów stanowisk pracy w służbie cywilnej
Metodyka kontroli w administracji publicznej – doskonalenie warsztatu kontrolera.
Miejsce i rola rady powiatu oraz radnego w samorządzie powiatowym
Mowa ciała i komunikacja niewerbalna pracowników i managerów urzędu - Szkolenie specjalistyczne
Nieprawidłowości w zamówieniach publicznych w przypadku realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł europejskich
Nowa ustawa o ochronie informacji niejawnych – nowe wyzwania dla urzędów
Nowe obowiązki placówek oświatowych jako administratorów danych osobowych z uwzględnieniem przepisów ogólnego rozporządzenia UE czyli jak zapewnić bezpieczeństwo danych, opracować dokumentację oraz pełnić funkcję inspektora ochrony danych
Nowe uprawnienia wójtów, burmistrzów, prezydentów miast w zakresie ustalania należności z tytułu opłaty śmieciowej i jej windykacji na drodze postępowania egzekucyjnego w administracji
Nowelizacja KPA - 2017
Nowoczesne metody w pracy socjalnej. Praca socjalna wobec katastrof i klęsk żywiołowych
Obsługa Klienta Urzędu. Warsztaty z kamerą.
Obsługa Rady Gminy/Powiatu
Opisy i wartościowanie stanowisk pracy w służbie cywilnej
Organizacja systemu rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych
Planowanie zamówień publicznych
Platforma EPUAP2 i jej miejsce w obiegu dokumentów w urzędzie
Polityka szkoleniowa w jednostkach administracji publicznej – szkolenia niezbędnym elementem polityki motywacyjnej
Pomoc publiczna w kontekście funduszy europejskich
Poprawne redagowanie pism urzędowych
Praktyczne stosowanie najtrudniejszych środków egzekucji administracyjnej
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
Rachunkowość budżetowa państwowych jednostek budżetowych
Realizacja zadań wynikających z obowiązków państwa gospodarza podczas przemieszczania się i stacjonowania na terenie wojsk NATO
Redagowanie aktów administracyjnych i korespondencji urzędowej w postępowaniu administracyjnym
Redagowanie pism w postępowaniu administracyjnym – warsztaty praktyczne
Regulamin utrzymania czystości i porządku w gminach
Skuteczny samorządowiec
System Informacji Oświatowej
Trening kompetencji w zakresie gender dla pracownic/ków socjalnych
Work life balance w pracy Nadleśnictwa
Wykorzystanie możliwości ePUAP – elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej
Wymiar czasu pracy w instytucjach kultury
Zadania i kompetencje jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizacji zadań edukacyjnych
Zapobieganie i zwalczanie nadużyć finansowych ze szczególnym uwzględnieniem korupcji i konfliktu interesów
Zasady rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w ramach Polityki Spójności

Rozwój osobisty

Autoprezentacja
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Autoprezentacja w kierowaniu biurem - Kreowanie autoprezentacji własnej, biura i szefa
Brainstorming i techniki efektywnego prowadzenia spotkań
Budowanie zaufania, współpracy i długofalowych relacji w zespołach
Budowanie zespołu i atmosfery sprzyjającej nauce
Budowanie zespołu i zarządzanie poprzez cele
Coaching
Cybernetyka przywództwa
Czy ja to JA? – wrodzony typ osobowości na co dzień
Dlaczego tracimy pieniądze – czyli co powinniśmy wiedzieć zanim staniemy się bogaci
Elevator pitch czyli kim jestem i co oferuję
Emisja głosu – techniki wokalne dla osób intensywnie wykorzystujących głos w pracy zawodowej
Jak radzić sobie ze stresem
Komunikacja i techniki wywierania wpływu
Komunikacja interpersonalna z osobami w starszym wieku – warsztaty praktyczne
Komunikacja interpersonalna – progi i bariery
Koncentracja/techniki szybkiego czytania
Kreatywne rozwiązywanie problemów - metody i techniki przydatne w zagadnieniach biznesowych
Mind Mapping
Mnemotechniki czyli sztuka zapamiętywania
Motywowanie do nauki i praca z opornym uczniem
Narzędzia budowania autorytetu szefa
Negocjacje zakupowe
NLP – wprowadzenie do wybranych zagadnień
Od motywacji zewnętrznej do motywacji wewnętrznej
Osobowość dziecka – wrodzona matryca czy tabula rasa?
Perswazja - jak obronić się przed manipulacją
Podstawy prowadzenia szkoleń – warsztaty trenerskie
Proces uczenia się i nauczania w zgodzie z wrodzonymi preferencjami
Programy trenerskie: Train the trainer
Prospecting :Sposoby pozyskiwania klientów
Rozmowa kwalifikacyjna – sekrety rekrutujących
Savoir vivre w biznesie
Savoir vivre w biznesie z elementami wystąpień publicznych oraz kultury języka
Self-Coaching
Szczęścia można się nauczyć - warsztat dramowy rozwijający motywację i samoświadomość
Sztuka autoprezentacji dla handlowców
Sztuka prezentacji i budowania profesjonalnego wizerunku
Techniki aktywnego poruszania się po rynku pracy oraz pisania CV
Techniki i strategie skutecznej perswazji i wywierania wpływu
Techniki umysłowe
Techniki wywierania wpływu i obrona przed manipulacją
Trening kreatywności
Trening medialny, czyli jak dobrze wypowiadać się publicznie
Treść która sprzeda wszystko – Liczy się każde słowo
Umiejętności handlowe
Warsztat Kreatywny
Warsztaty zajęć improwizacyjnych
Wejść na złotą ścieżkę - czyli warsztat dramowy rozwijający asertywność
Wiem - Rozumiem - Wybieram – świadomy rozwój osobisty i zawodowy w oparciu o wrodzone preferencje
Wizerunek członka załogi
Work-Life Balance czyli na drodze do równowagi życiowej
Wypalenie zawodowe- objawy, zagrożenia i profilaktyka
Wystąpienia publiczne
Wystąpienia publiczne i prezentacja biznesowa w PPT
Wywieranie wpływu w negocjacjach handlowych
Zaglądanie do umysłów ludzi - Skalowanie Wielowymiarowe Alscal
Zarządzanie czasem zawodowym i prywatnym
Zarządzanie inteligencją emocjonalną
Zarządzanie potencjałem osobistym i zawodowym
Zasoby psychologiczne
Zdobywanie i utrzymywanie kontaktów
Zengranina czyli prosta i kreatywna metoda odstresowania i wyrażania siebie
Żyj w zgodzie ze sobą i innymi - warsztat asertywności

Prawne

Aspekty prawne zakładania organizacji pozarządowych
Belgijskie prawo pracy oraz zasady naliczania list płac dla pracowników zatrudnionych w Belgii
Dokumentacja cen transferowych w podmiotach powiązanych
Dostęp do informacji publicznej, a ochrona danych osobowych
Duńskie prawo pracy oraz zasady naliczania list płac dla pracowników zatrudnionych w Danii
Dziecko w rozwodzie
Egzekucja administracyjna świadczeń nienależnie pobranych w aspekcie ustawy o świadczeniach rodzinnych i o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
Egzekucja – jak skutecznie i niedrogo przeprowadzić postępowanie egzekucyjne
Egzekwowanie należności z tytułu tzw. ustawy śmieciowej
Elastyczna organizacja czasu pracy – w świetle nowelizacji Kodeksu Pracy
Elektroniczna dokumentacja medyczna w 2016 r.
Elektroniczne księgi wieczyste
Europejskie zbiorowe prawo pracy – dialog społeczny w UE
Formalno-prawne aspekty podejmowania i prowadzenia działalności agroturystycznej
Gwarancja i rękojmia w umowach o roboty budowlane i o prace projektowe
Instrukcja kancelaryjna – praktyczne aspekty stosowania, przygotowanie dokumentacji do elektronicznego obiegu oraz archiwizacji
Inwentaryzacja środków trwałych według wymagań ustawy o rachunkowości
Ius est ars boni et aequi czyli klauzule generalne w procesie stosowania prawa
Kodeks postępowania administracyjnego oraz budowanie satysfakcjonujących relacji interpersonalnych w kontaktach z klientami urzędu
Kodeks postępowania administracyjnego w świetle najnowszych zmian oraz ustawa o odpowiedzialności funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa
Kompendium wiedzy prawnej pracownika samorządowego
Kompendium wiedzy prawnej radnego
Kontrola drogowa w świetle zmian Prawa o Ruchu Drogowym oraz innych ustaw
Księgi wieczyste i hipoteka
Legislacja samorządowa - przygotowywanie uchwał pod względem formalnym i merytorycznym
Naruszenia stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych i umowy w sprawie zamówień publicznych
Nieprawidłowości i odzyskiwanie środków w projektach unijnych. Korekty finansowe i zwrot środków
Nowa Instrukcja Kancelaryjna
Nowa instrukcja kancelaryjna dla podmiotów oświatowych
Nowe prawo Ochrony Danych Osobowych.Zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych w kontekście Europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
Nowelizacja KPA - 2017
Nowelizacja Ustawy Prawo Oświatowe i Ustawy z dnia 7 września 1991 o systemie oświaty oraz Ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela w kontekście rozliczania i realizacji projektów dofinansowanych z Unii Europejskiejw ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Obowiązek alimentacyjny
Ochrona danych osobowych w podmiotach prawa oświatowego
Ochrona danych osobowych w świetle nowelizacji ustawy
Ochrona własności intelektualnej - prawo autorskie, prawo własności przemysłowej w praktyce
Podatek od środków transportowych
Podatek VAT – nowelizacja przepisów
Podatki w kulturze 2019
Podstawy prawa dla księgowości
Polityka bezpieczeństwa informacji w szkołach i placówkach oświatowych po nowelizacji (SIO) ustawy o systemie informacji oświatowej
Postępowanie administracyjne w JST
Postępowanie administracyjne w praktyce pomocy społecznej
Postępowanie egzekucyjne w administracji w praktyce organów administracji architektoniczno-budowlanej
Postępowanie upadłościowe
Praktyczne aspekty ogólnego postępowania administracyjnego
Praktyczne aspekty postępowania cywilnego
Praktyczne zasady udzielania zamówień publicznych w zakresie reklamy i promocji
Praktyczne zasady udzielania zamówień publicznych przez instytucje kultury
Prawna ochrona danych osobowych i dostęp do informacji publicznej w praktyce powiatowego lekarza weterynarii
Prawne Abc-praktyczne warsztaty prawne dla "pomagaczy"
Prawne aspekty procesu decyzyjnego
Prawne aspekty procesu zawierania umów cywilnych
Prawne aspekty reklamacji - z uwzględnieniem zmian w prawie
Prawne aspekty zawierania umów w obrocie gospodarczym
Prawne praktyczne aspekty legalnego przetwarzania danych osobowych
Prawo autorskie i prawa pokrewne
Prawo autorskie i prawa pokrewne w działalności podmiotów prawa oświatowego
Prawo budowlane
Prawo budowlane
Prawo energetyczne ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa energetycznego
Prawo pracy dla menedżerów
Prawo pracy dla specjalistów z zakresu kadr i płac
Prawo pracy na liście płac
Prawo pracy w praktyce - czas pracy i okresy nieświadczenia pracy
Prawo pracy z uwzględnieniem czasu pracy dla JST
Prawo prasowe
Prawo rodzinne w praktyce i orzecznictwie
Prawo spółek
Prawo w akcji - warsztaty pisania pism procesowych dla “pomagaczy”
Prawo w nieruchomościach
Prawo zamówień publicznych
Prawo zamówień publicznych dla Wykonawców
Prawo zamówień publicznych dla Zamawiających – Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Prawo zamówień publicznych w kontekście funduszy europejskich
Prawo zobowiązań
Problematyka stosowania przepisów tzw. „specustawy drogowej”
Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
Przedawnienie zobowiązań podatkowych na gruncie ustawy o zobowiązaniach podatkowych i Ordynacji podatkowej
Przedstawienie uczestnikom zasad i trybu postępowania w sprawie wymierzania kar pieniężnych w ramach ustawy o pomocy społecznej
Przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności
Przestępstwa gospodarcze
Realizacja prawa do rekompensaty za nieruchomości pozostawione poza granicami RP w kontekście orzecznictwa NSA, w szczególności uchwały z 09 października 2017 r., Sygn. akt: I OPS 3/17.
Regulamin Pracy oraz Regulamin Wynagrodzeń i Premiowania jako podstawowe narzędzie polityki kadrowej
Rozliczanie wynagrodzeń personelu projektu
Sporządzanie pism procesowych do sądów i urzędów
Spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty na tle egzekucji administracyjnej opłaty śmieciowej
Spółki handlowe w projektach PO KL
Stosowanie Prawa upadłościowego i naprawczego podczas windykacji środków od Beneficjenta realizującego projekt dofinansowany środkami UE
Świadczenia rodzinne
Służebność przesyłu w praktyce
Ubezpieczanie transakcji handlowych
Umowa o pracę a cywilnoprawne formy zatrudnienia
Umowa o zakazie konkurencji
Umowy bezosobowe w działalności gospodarczej - regulacje prawne dot. umów zlecenia, o dzieło i innych
Urlopy pracownicze
Ustawa prawo wodne oraz ustawa przeciwpowodziowa
Warsztaty Prawnicze dla Przedsiębiorców
Weryfikacja wniosków o płatność przez pracowników IP pod względem pogłębionej analizy poniesionych wydatków zgodnie z metodyką doboru próby dokumentów określonej w Rocznym Planie Kontroli w perspektywie finansowej 2014-2020
Windykacja handlowa – Czyli Jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiem odzyskiwanie należności za pośrednictwem elektronicznego postępowania upominawczego
Wsparcie prawne zarządzania nieruchomościami
Wypełnianie funkcji ABI (Inspektora) w aspekcie Europejskiego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych
Zabezpieczanie i windykacja roszczeń pieniężnych
Zabezpieczenia wierzytelności – szkolenie dla banków
Zabezpieczenie prawne wykonania robót budowlanych
Zamówienia publiczne w praktyce dla wykonawców
Zamówienia publiczne w praktyce dla zamawiających
Zapewnienie bezpieczeństwa elektronicznej dokumentacji medycznej i ochrony danych osobowych w podmiotach leczniczych z uwzględnieniem wybranych zagadnień europejskiego rozporządzenia ochrony danych osobowych (RODO)
Zatrudnianie oraz uprawnienia pracownicze nauczycieli akademickich w świetle najnowszych zmian
Zdrowie publiczne- finansowanie i sprawozdawczość w świetle nowej ustawy
Zmiany w kodeksie rodzinnym i opiekuńczym
Zmiany w KPA oraz procedura rozstrzygania skarg i wniosków
Zmiany w podatkach
Zmiany w prawie pracy - podasumowanie najważniejszych zmian w przepisach
Zmiany w systemie podatkowym
Zmiany w systemie pomocy dziecku i rodzinie - nowa ustawa o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej
Zmiany w Ustawie o Systemie Oświaty
KONTAKT