Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Szkolenie AdWords

Kategoria: Biznes

AdWords jest najpopularniejszą i największą siecią reklamy kontekstowej na świecie. Reklamy z owych kampanii docierać mogą do dziesiątków milionów odbiorców, chcących reklamować swoje produkty, strony www, portale. Szkolenie AdWords daje prawdziwą wiedzę zaczerpniętą od wieloletniego praktyka w prowadzeniu Kampanii AdWords. Po szkoleniu otrzymają Państwo kupon o wartości 250 zł na reklamę w tym systemie.

 

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do reklamy

• Rodzaje reklamy w Internecie

• Wyszukiwarka – tu startują internauci

• Wyniki naturalne (obiektywne, organiczne, SEO), wyniki płatne (sponsorowane, SEM)  • Specyfika reklamy w wyszukiwarkach

• Podstawy Google AdWords: funkcje, zalety i podstawowe pojęcia

• Wyszukiwarka i sieć reklamowa Google

2. Podstawy Google AdWords

• Zakładanie konta AdWords, płatności i pierwsza kampania w Google

• Nawigacja po koncie AdWords

• Struktura konta AdWords

• Podstawowe wskaźniki na koncie Google AdWords

• Zmiany ustawień

• Formy płatności

• Fakturowanie

3. Tworzenie kampanii AdWords

• Ustawienia kampanii

• Lista słów kluczowych

• Przygotowywanie treści reklam

• Wybór (przygotowywanie) stron docelowych

• Przydatne narzędzia przy pracy z AdWords

• Wynik jakości

4. Obserwowanie i analiza rezultatów reklamy

• Podstawowe statystyki i parametry (łączenie konta AdWords z kontem Analytics)

• Istota i znaczenie konwersji w marketingu internetowym

• Raportowanie i analiza danych dotyczących kampanii

5. Kampania w sieci reklamowej

• Różnice pomiędzy reklamami w sieci wyszukiwania a kampanią w sieci reklamowej

• Przygotowanie kampanii w sieci reklamowej AdWords

• Rodzaje i typy reklam stosowanych w sieci AdWords.

 

Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi politolog, prawnik, doświadczony trener i szkoleniowiec z zakresu e-PR i e-marketingu. Członek Klubu Strategów Marketingu. Od ponad 5 lat związany z marketingiem Internetowym w jego szerokich ramach, poczynając od SEO, SEM, PPC przechodząc przez marketing afiliacyjny, szeptany, partyzancki, marketing w Social Media czy też „e-black PR”.


Czas trwania:
 
Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Szkolenie przyjmuje formę warsztatów oraz case study

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT