Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Szkolenie produktowe

Kategoria: Biznes

Adresatami szkolenia są małe i średnie firmy produkcyjne lub handlowe zajmujące się sprzedażą produktów technicznych (narzędzia, urządzenia elektroniczne, materiały do produkcji itp.) których sprzedaż opiera się w dużej mierze o znajomość cech produktu.

Szkolenie przygotowywane indywidualnie na zlecenie klienta. Usługa polega na zebraniu informacji o sprzedawanym produkcie, jego zaletach, porównaniu z konkurencją itp. Następnym etapem jest przygotowanie konspektu prezentacji i samego szkolenia. Szkolenie skierowane jest głównie do handlowców zajmujących się sprzedażą produktów wymagających prezentacji. Daje handlowcowi pełną wiedzę o produkcie i o technikach jego sprzedaży. Dodatkowym efektem jest usystematyzowanie wiedzy o produkcie w firmie i łatwość wdrażania do pracy nowych handlowców.

Program szkolenia
1. Zapoznanie z zasadami prowadzenia prezentacji
2. Omówienie konspektu prezentacji i sposobu korzystania z niego
3. Informacje techniczne (wiedza o produkcie)
4. Świadome i nieświadome potrzeby klienta
5. Świadome i nieświadome obiekcje klienta
6. Prezentacja cech produktu w kontekście potrzeb i obiekcji klienta
7. Ćwiczenia praktyczne w prezentowaniu produktu (praca z katalogiem, próbkami itp.)

Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi trener z wieloletnim doświadczeniem w: sprzedaży i obsłudze klienta B2B, kierowaniu zespołem handlowców, wprowadzaniu nowych produktów do dystrybucji, przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń produktowych, przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń z technik prezentacji i sprzedaży, tworzeniu i wdrażaniu oprogramowania CRM, pisaniu tekstów reklamowych, oraz artykułów sponsorowanych w oparciu o materiały techniczne.

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład, prezentacja oraz dyskusja

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT