Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Sztuka efektywnej sprzedaży

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do menadżerów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników obsługi klienta, telemarketerów itp.. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy praktycznej i udoskonalenie umiejętności sprzedaży, prezentacji handlowej oraz negocjacji w biznesie.

Program szkolenia (do uzgodnienia)

1. Prezentacje handlowe:

• rodzaje prezentacji handlowych

• strategie rozpoczęcia prezentacji

• elementy prezentacji

• wykorzystanie multimediów w prezentacji

• autoprezentacja podczas prezentacji

• sztuka wywierania wrażenia

2. Key Account Management:

• budowanie długotrwałych relacji z klientem (diagnoza oczekiwań klienta, mowa ciała w relacji sprzedaży, rozpoznawanie kłamstwa i manipulacji, bariery komunikacyjne zakłócające sprzedaż)

• kompetencje Key Accounta (oczekiwania klienta, budowanie relacji z klientem, nawyki i rutyna)

• wywieranie wrażenia (wizerunek społeczny, autoprezentacja w sprzedaży, zagrożenia i ograniczenia autoprezentacji)

• skuteczne zarządzanie relacją sprzedaży (style zarządzania relacjami z klientem, perswazja w sprzedaży, analiza efektywności sprzedaży, zarządzanie stresem i konfliktami)

3. Negocjacje w biznesie

• style negocjacji

• negocjacje jako skuteczny element sprzedaży

• fazy negocjacji w sprzedaży (przygotowanie, rozpoznanie partnera, otwarcie rozmów, prezentacja i propozycja oferty, negocjacje właściwe, zakończenie rozmów i zawarcie porozumienia, działania ponegocjacyjne)

• co warunkuje skuteczny przebieg negocjacji?

• taktyki i techniki negocjacyjne oraz sposoby radzenia sobie z nimi



Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład, prezentacja oraz warsztaty

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT