Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Tajniki skutecznego ofertowania - Pozyskaj klienta kompetencjami i dopasowaniem propozycji

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane do mikro, średnich i małych firm posiadających osoby odpowiedzialne za handel i sprzedaż i ma na celu pokazanie metod przygotowania oferty sprzedażowej – dedykowanej pod klienta z gruntowna analizą potrzeb artykułowanych i nie artykułowanych przez klienta na spotkaniu i w dotychczasowych kontaktach mailowych/ telefonicznych.

Ramowy program szkolenia

1. Zrozumienie produktu / usługi / działalności klienta.

-Zakres produktowy

-Zakres lokalizacyjny

-Grupy docelowe- odbiorców produktów klienta oraz charakterystyka ich działania i sposób konsumpcji mediów (narzędzia dotarcia z komunikatem)

2. Kluczowe potrzeby klienta.

3. Kluczowe obiekcje klienta w stosunku do dostępnej oferty rynkowej.

4. Potwierdzenie briefu z klientem – okazja do pozyskania dodatkowych informacji.

5. Sposób konstrukcji oferty.

-Argumentacja statystyczna / naukowa

-Argumentacja porównawcza (z konkurencją lub na bazie case studies)

-Argumentacja emocjonalna

-Argumentacja promocyjna

-Argumentacja odnosząca się do USP oferowanego produktu – niszowa

6. Sposób konstrukcji prezentacji sprzedażowej.

7. Sposób konstrukcji oferty cenowej.

8. Furtka… do negocjacji i wysłuchania opinii klienta.

9. Dostosowanie oferty i zamknięcie procesu ofertowego.

Informacja o prelegencie
 

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie promocji i reklamy w Internecie oraz tworzenia stron internetowych zarówno pod kątem technicznym jak i marketingowym.  Tworzył i współtworzył serwisy tematyczne dla Gazeta.pl, Dziennik.pl, Onet.pl, kierował pracą działu kreacji reklamowej i mailingow w ramach PKT.pl. Prywatnie gorący fan rynków kapitałowych i giełdy czemu wyraz daje pisząc bloga inwestycyjnego.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 10 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Mini wykład, prezentacja PP, warsztaty grupowe + coaching indywidualny , scenki, analiza przypadków – najczęściej popełniane błędy, analiza sukcesów – najczęstsze przyczyny sukcesów.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT