Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Trudne rozmowy z pracownikami

Kategoria: Biznes

Jest takie powiedzenie „nie ważne, jak się zaczyna, ważne jak się kończy”. Okazuje się, że ma ono swoje zastosowanie również w praktyce menedżerskiej. Jednym z etapów budowania autorytetu szefa jest moment, kiedy zwalnia on ludzi. Jest to ważne zarówno z punktu widzenia osoby odchodzącej, ale jeszcze ważniejsze z punktu widzenia zespołu, który pozostaje w firmie. Szkolenie daje odpowiedź jak przeprowadzić tę trudną rozmowę, w sposób profesjonalny i z poszanowaniem emocji wszystkich zaangażowanych stron. Szkolenie skierowane jest do menedżerów oraz koordynatorów zarządzających pracą innych osób oraz pracowników działów personalnych.

 

Program szkolenia   

1. Przekazywanie trudnych wiadomości – komunikacja w sytuacji zwolnień

• Struktura rozmowy ze zwalnianym pracownikiem

• Informowanie pracowników pozostających w firmie o planowanych zwolnieniach

• Radzenie sobie ze stresem i napięciem własnym oraz zwalnianego pracownika

Szkolenie może zostać poszerzone o wybrane moduły:

• trening umiejętności komunikacyjnych

• rekrutacja i selekcja

• rozmowy oceniające okresowe 

• udzielanie informacji zwrotnej

• rozmowy coachingowe

• rozmowy dyscyplinujące i dyscyplinarne

 

Informacja o prelegencie

Menedżer, trener biznesu, coach, konsultant. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada uprawnienia pedagogiczne do kształcenia w zakresie wiedzy o społeczeństwie i przedsiębiorczości. Podyplomowo wykształcona w zakresie psychologii zarządzania, mediacji i negocjacji oraz zarządzania wartością klienta. Ukończyła Akademię Trenera na WSB w Poznaniu. Certyfikowany coach ICC. Akredytowany konsultant Insights Discovery oraz Extended DISC. Trener zarządzania projektami w metodyce TenStep™. Od 14 lat aktywna zawodowo. 11 lat na stanowiskach menedżerskich. Swoje doświadczenie czerpie z bardzo różnych branż i kultur organizacyjnych, począwszy od jednej z największych korporacji spożywczych, po prywatną firmę telekomunikacyjną sektora MŚP. W badaniu kompetencji menedżerskich otrzymała wynik o 26% wyższy od średniej. Od 4 lat trener biznesu. Specjalizuje się w zagadnieniach sprzedaży, zarządzania i wspierania procesu sprzedaży, obsługi klienta, praktyki menedżerskiej, zarządzania ludźmi, psychologicznych aspektów relacji interpersonalnych. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jednocześnie realizuje działania doradcze, które mają na celu zdefiniowanie bieżącej sytuacji w organizacji a następnie doprowadzenie do pożądanej zmiany. Jest praktykiem w obszarach związanych z doradztwem sprzedażowym, menedżerskim, sytuacyjnym, w zakresie organizacji szkoleń i doradztwem rozwojowym z wykorzystaniem Profili Indywidualnych Insights Discovery lub Extended DISC. Równolegle ze szkoleniami i usługami doradczymi, prowadzi procesy coachingowe w ramach coachingu narzędziowego (coaching on-the-job) oraz coachingu rozwojowego (life coaching). Jako trener i co-trener prowadziła szkolenia dla następujących organizacji: Avans Centrum-Zachód, Avans International, Bonduelle, Centrum Informacji Miejskiej w Poznaniu, Coccodrillo, Ewro, Grupa Enco, VI Forum Młodych Bibliotekarzy (warsztaty panelowe), Interplastik, Japan Tabacco International, KGHM Polska Miedź, Konsorcjum Clar System, Konferencja Kadry dla Biznesu (warsztat panelowy), Kingspan, Makro Cash & Carry, Maro, Over Agro, Over Zoo, Perschmann, PMT, Politechnika Łódzka (zajęcia na studiach podyplomowych), Strabag, Volkswagen.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Prezentacja multimedialna, mini wykłady, ćwiczenia w grupach, sesja informacji zwrotnych, analiza trudnych sytuacji zgłoszonych przez uczestników

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT