Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Web marketing – profesjonalne warsztaty SEO Copywriting

Kategoria: Biznes

Adresatami szkolenia są specjaliści oraz managerowie, którzy chcą nauczyć się planować i realizować kampanie reklamowe w dziedzinie copywritingu, skutecznie wykorzystywać techniki redakcji tekstów informacyjnych i promocyjnych oraz materiałów SEO. Profesjonalne szkolenie w dziedzinie redakcji tekstów optymalizujących wyniki w wyszukiwarkach internetowych.

 

Program szkolenia

I Abecadło SEO Copywritera

1. Słownik SEO

- terminy z dziedziny SEO oraz wyrażenia branżowe

2.  Działanie wyszukiwarki Google

3. Algorytm Page Rank

4. Reguły „przekierowania SEO”, współpraca z działem IT

5. „Frazy SEO”

- optymalny wybór fraz SEO,

- konstrukcja fraz i modele zapisu 

- zarządzanie frazami

6. Słowa kluczowe – istota i klasyfikacja key words

II. Działanie „przedredakcyjne”

1. Targetowanie tekstu

- poprawne określanie grupy docelowej

Ćwiczenia warsztatowe

2. Psychologia tekstu SEO 

3. Bench marking

- ocena działań „konkurencji”

Ćwiczenia

4. Text placement – dywersyfikacja kanałów dystrybucji tekstów SEO

Ćwiczenia warsztatowe    

III. Redakcja

1. Praktyczne techniki SEO

Ćwiczenia warsztatowe

2. System AIDA z wykorzystaniem zasad SEO

Ćwiczenia warsztatowe

3. Typy efektywnych tekstów SEO

- modelowy przekaz promocyjny i informacyjny

Ćwiczenia warsztatowe

4. Reguły konstruowania artykułów SEO, haseł i sloganów

Ćwiczenia warsztatowe

5. Redakcja tekstu SEO uwzględniająca profil potencjalnego odbiorcy.

Ćwiczenia praktyczne

6. SEO w opakowaniu tekstu: sztuka redakcji merytorycznego tekstu w lekkiej formie z uwzględnieniem słów kluczowych

Ćwiczenia praktyczne oraz przykłady

7. Wzorowe oraz niewłaściwie zredagowane SEO – przykłady

IV Redakcja i budowa strony www z uwzględnieniem technik SEO

- metatagi

- implementacja SEO na różnych poziomach i warstwach tekstu

- techniki optymalizujące

 

Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi doświadczony copywriter, który od 6 lat realizuje projekty tekstowe dla wiodących marek na polskim rynku. Przez ten czas napisał scenariusze i teksty do dziesiątek reklam ATL, stron internetowych, artykułów tradycyjnych i sponsorowanych oraz aplikacji społecznościowych. W „międzyczasie” przez rok był związany z wydawnictwem Forum Press, gdzie pełni funkcję redaktora naczelnego magazynu motoryzacyjnego Flota. Karierę zawodową rozpoczynał w luksusowych hotelach jako specjalista ds. marketingu korporacyjnego i reklamy. Doświadczenie dziennikarskie zdobywał na stażu w poznańskim oddziale TVN 24. Ukończone z wyróżnieniem studia historyczne o specjalności kultura polityczna na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu bardzo przydają się w codziennej pracy, a szkolenia z psychologii reklamy dodatkowo „procentują” w redagowanych przez niego tekstach. Dzięki doświadczeniu biznesowymi i codziennej pracy copywriter’a uczestnicy czują, że „prowadzący” jest prawdziwym praktykiem. Od trzech lat dzieli się swoimi doświadczeniem szkoląc specjalistów i managerów działów marketingu i promocji w sztuce profesjonalnej redakcji tekstów reklamowych, realizacji kampanii SEO oraz komunikacji biznesowej.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład, prezentacja oraz ćwiczenia. Uczestnicy otrzymają maksymalnie użyteczny skrypt szkolenia, z opisem zasad konstruowania tekstów SEO ilustrowanych przykładami. Dodatkową wartością są gotowe szablony efektywnych materiałów SEO

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT