Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Współpraca z agencją reklamową

Kategoria: Biznes

Większość reklamodawców współpracuje z różnego rodzaju agencjami reklamowymi. Doświadczenia wielu Klientów z takiej współpracy są negatywne. Często wynika to z błędów popełnianych po obu stronach. Wyeliminowanie tych błędów nie jest trudne a w sposób znakomity usprawnia dwustronną współpracę. Warto więc nauczyć się jak prowadzić kontakty z agencją, jak ją oceniać i rozliczać, jak egzekwować prawidłowość wykonywania poszczególnych zleceń itp. itd. Dzięki tym umiejętnościom zaoszczędzimy wiele nerwów, czasu i pieniędzy. Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom zasad współpracy z agencją reklamową lub domem mediowym, zasad oceny pracy agencji, rozliczeń itp.

 

Program szkolenia (do uzgodnienia)

1. Rynek agencji reklamowych w Polsce

2. Zasady organizacji konkursu/przetargu na obsługę agencyjną

3. Rodzaje briefów reklamowych, zasady tworzenia dobrego briefu

4. Codzienna współpraca z agencją - podstawowe problemy, zasady

5. Zasady kontroli i oceny pracy agencji reklamowej

6. Modele rozliczeń między agencją a Klientem

7. Ważne zapisy w umowie z agencją

 

Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi trener, doradca, menadżer. Posiada 20 letnie praktyczne doświadczenie biznesowe oraz ponad 10 letnie doświadczenie w zakresie consultingu i szkoleń. Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Reklamy Radia Zet. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, a potem szefa reklamy Era GSM. Następnie został dyrektorem Działu Mediów agencji reklamowej TJ Partner. Z przekształcenia tego działu powstał dom mediowy Impact Media, którego przez 3 lata był Dyrektorem Zarządzającym i Prezesem. Obecnie jest niezależnym trenerem-konsultantem, specjalizującym się w szkoleniach i doradztwie z zakresu reklamy i promocji, rynku mediów, planowania kampanii reklamowych w mediach oraz asertywności, sprzedaży, technik negocjacji, zarządzania sobą w czasie a także z zakresu zarządzania ludźmi i projektami. Szkolenia prowadzone przeze trenera oceniane są zawsze bardzo wysoko (zawsze powyżej 4,5 w skali 1-5). Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów pt "Planowanie mediów w kampaniach reklamowych", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE,  współautor książki "Marketing Profesjonalny", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 oraz „Wiedzy o reklamie” PWN, 2009 oraz autor wielu publikacji w prasie fachowej. Ponadto wykładowca na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej a także w Wyższej Szkole Promocji i w Szkole Głównej Handlowej. Absolwent szkoły trenerów Grupy Trop – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Głównie wykładowo - konwersatoryjna z elementami ćwiczeń, warsztatów, studiów przypadku

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT