Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Zarządzanie sytuacją kryzysową

Kategoria: Biznes

Szkolenie dwudniowe skierowane przede wszystkim do każdego PR managera lub właściciela firmy.

Program szkolenia
Dzień pierwszy:
1. Podstawowe pojęcia z zakresu public relations niezbędne do zarządzania sytuacją kryzysową. 
2. Rodzaje sytuacji kryzysowych.
3. Analiza potencjalnych zagrożeń firmy – jak przeciwdziałać i jak się na nie przygotować. 
4. Tworzenie zespołów projektowych – jak dzielić zadania. 
5. Elementy Project management w zarządzaniu sytuacją kryzysową.
6. Przykładowe sytuacje kryzysowe – case study.

Dzień drugi:
1. Tworzenie tzw. książki kryzysowej (czyli dokumentu, który umożliwi szybkie reagowanie w czasie kryzysu)
2. Rodzaje strategii komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej.
3. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna. 
4. Znaczenia media relations dla komunikacji w czasie kryzysu – różne typy kontaktów z mediami, w zależności od specyfiki kryzysu.
5. Monitoring mediów.
6. Zbieranie informacji na przyszłość w celu zapobiegania sytuacjom kryzysowym.

Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi specjalistka ds. public relations, copywriter, dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szeroko pojęta komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób indywidualnych. Projektowała wiele kampanii reklamowych. Od 2007 roku prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, sprzedażowych, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i kreowania wizerunku. Jej zajęcia to przede wszystkim warsztaty, dzięki którym uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.

Czas trwania: 
Szkolenie dwudniowe - 14 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: Wykład, konsultacje, warsztaty, case studies

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia

KONTAKT