Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Profesjonalna obsługa klienta

Kategoria: Biznes

Celem szkolenia jest uświadomienie uczestnikom ich wpływu na proces obsługi klienta i komunikację z klientem. Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników średniego i niższego szczebla placówek usługowych.

 

Program szkolenia.

I. Proces obsługi klienta i rozpoznanie jego interesów.

II. Rodzaje klienta.

III. Typologia klientów w odniesieniu do relacji z obsługującym.

IV. Trudny klient i obsługa reklamacji.

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład, warsztaty i dyskusja.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT