Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Przedstawiciel handlowy - jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?

Kategoria: Biznes

Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych, budowanie wizerunku profesjonalnego partnera w długotrwałych relacjach z klientem, poznanie aktywnych metod sprzedaży, technik wpływu społecznego oraz zachowań asertywnych. Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników niższego szczebla placówek usługowych, w szczególności do osób młodych, przygotowujących się do pracy jako przedstawiciele handlowi oraz osób pracujących w dziale sprzedaży i obsługi klienta.

 

Program szkolenia.


Program szkolenia zakłada kilka bloków tematycznych (w zależności od potrzeby szkoleniowej, mozliwość rozwinięcia danego bloku).


1) Przygotowanie do pracy.


2) Kontakt telefoniczny z klientem.


3) Pierwsze spotkanie z klientem.

4) Trudne sytuacje w kontaktach handlowych.

5) Domykanie kontaktu handlowego.

 

Informacja o prelegencie.


Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu przedstawicielstwa handlowego.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład, prezentacja i dyskusja.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT