Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Planowanie mediów

Kategoria: Biznes

Na reklamę w mediach inwestowane są często bardzo duże budżety. Aby móc w sposób rzetelny zaplanować kampanię w taki sposób, aby skutecznie dotarła do grupy docelowe niezbędna jest wiedza z zakresu parametrów mediowych oraz zasad planowania mediów. Wiedza ta da nie tylko możliwość skutecznego zaplanowania kampanii, ale umożliwi właściwą ocenę ofert, proponowanych przez handlowców sprzedających reklamę w mediach. Również osoby, które współpracują z domami mediowymi, powinny znać zasady planowania mediów oraz parametry mediowe, ponieważ tylko wtedy możliwa będzie właściwa i rzetelna ocena propozycji oraz analiz mediowych, tworzonych przez dom mediowy. Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać kontaktami z domem mediowym, negocjować z mediami, oceniać propozycje mediowe.

 

Program szkolenia (do uzgodnienia).

1. Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową.

2. Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów.

3. Rynek mediów w Polsce.

4. Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych.

5. Rynek badań mediów.

6. Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service).

7. Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.

8. Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową.

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu planowania mediów.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Głównie wykładowo - konwersatoryjna z elementami ćwiczeń, warsztatów, studiów przypadku.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT