Szkolenie zamknięte Kategoria: Szkolenia otwarte

Analiza danych marketingowych z IBM SPSS Statistics

Kategoria: Szkolenia otwarte

Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie i analizę informacji rynkowych w organizacjach, pracowników działów marketingu i sprzedaży, analityków, menadżerów, oraz pracowników naukowych uczelni wyższych, prowadzących projekty badawcze wymagające znajomości statystycznej analizy danych. W trakcie szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności obsługi programu SPSS, przygotowania danych do analizy oraz poznają podstawowe techniki statystycznej analizy danych.

 

Ramowy program szkolenia.

Dzień I.

  1. Cele i etapy procesu analizy danych i doświadczenie uczestników w tym zakresie.
  2. Przygotowanie zbiorów do analizy.
  3. Kodowanie danych.
  4. Obsługa programu SPSS Statistics.
  5. Zbiór danych – podstawowe operacje.
  6. Zarządzanie zbiorami danych.

Dzień II

  1. Przygotowanie zmiennych do analizy.
  2. Podstawowe procedury analityczne.
  3. Interpretacja wyników analiz.

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu analizy danych.

 

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład, warsztaty, dyskusja.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

 

KONTAKT