Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych

Kategoria: Biznes

Jakie działania reklamowe przeprowadzić, aby przyniosły firmie wymierne korzyści? Co znaczy media mix? Czy każda reklama jest na pewno „dźwignią handlu”? Na co należy zwrócić uwagę, aby skutecznie zaplanować działania reklamowe? Co znaczy GRP, CPP, CPT? Jak dobrze rozplanować budżet reklamowy? Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają odpowiedzi na te i wiele innych pytań, poznają techniki reklamy, zasady doboru mediów oraz współpracy z firmami działającymi w branży reklamowej. Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do kierowników marki, kierowników produktu, dyrektorów marketingu, pracowników działów marketingu, trade marketing managerów, pracowników agencji reklamowych, studentów kierunków związanych z marketingiem, osób chcących pracować w reklamie.

 

Program szkolenia.

I. Działania ATL.

1. ATL.

2. Media – ogólna charakterystyka /media mix/.

3. Planowanie mediów.

II. Działania BTL.

III. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię.

1. Promocja /animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, „tajemniczy klient”, door to door merchandising.

2. Event.

3. Działania PR.

IV. Zasady współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.

1. Proces przetargowy /tworzenie briefu.

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi  ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu marketingu.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe – 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład oraz ćwiczenia.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT