Szkolenie zamknięte Kategoria: Szkolenia rozwoju osobistego

Savoir vivre w biznesie z elementami wystąpień publicznych oraz kultury języka

Kategoria: Szkolenia rozwoju osobistego

Szkolenie jest skierowane do do wszystkich grup biznesowych, dla których ważna jest dobra autoprezentacja i mają częsty kontakt z klientem. Są to m.in.: prezesi firm, managerowie, bankowcy, handlowcy, specjaliści PR i konsultanci.

Cel szkolenia:

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak należy zachować się w relacjach biznesowych, jakie są różnice między relacjami biznesowymi a towarzyskimi, jak uniknąć lub wybrnąć z niewygodnych sytuacji oraz jak sprawić, by relacje z kontrahentami były bardziej pozytywne. Wystąpienia publiczne przestaną być przykrą koniecznością, za to staną się motywującym wyzwaniem.

Ramowy program szkolenia.

1. Podstawowe zasady savoir vivre w biznesie.

2. Savoir vivre w biurze.

3. Savoir vivre podczas spotkań.

4. Mowa ciała a savoir vivre.

5. Kultura języka jako istotny element wizerunku.

6. Zasady wystąpień publicznych – kreowanie wizerunku.

Informacja o prelegencie.
 

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu savoir vivre w biznesie.

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 4 godziny dydaktyczne.

Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi metodami interaktywnymi, w sposób czyniący szkolenie przyjemnym, a jednocześnie pożytecznym doświadczeniem.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT