Szkolenie zamknięte Kategoria: Szkolenia rozwoju osobistego

Podstawy savoir vivre’u i protokołu dyplomatycznego dla żołnierzy zawodowych

Kategoria: Szkolenia rozwoju osobistego

Zasadność przyswojenia savoir-vivre’u w relacjach służbowych jest bezdyskusyjna dla wszystkich tych, którzy chcą być pozytywnie odbierani przez współpracowników, przełożonych i zewnętrzne otoczenie instytucji. Nasze szkolenie w nowatorski i przyjazny dla uczestników sposób przybliży standardy wyznaczające klasę na płaszczyźnie kontaktów służbowych. Bez truizmów  poruszy podstawowe formy etykiety i protokołu dyplomatycznego: etykieta komunikacji, etykieta rozmowy telefonicznej, etykieta spotkań służbowych, procedura w wojsku i administracji państwowej. Szkolenie skierowane jest do osób, które pragną poszerzyć swe umiejętności w dziedzinie kontaktów międzyludzkich i rozwiać wszystkie wątpliwości związane z tym co wolno, a czego nie. W szczególności do tych przedstawicieli kadry oficerskiej Wojska Polskiego, którzy poprzez kontakt z otoczeniem mają  wpływ na jego wizerunek.

 

W trakcie szkolenia uczestnicy posiądą następujące umiejętności:

• Prawidłowe przedstawiania siebie, innych.

• Elegancka wymiana wizytówek.

• Poprawne zastosowanie zasad komunikacji urzędowej i dyplomatycznej.

• Poprawne zachowanie w restauracji i na bankietach.

• Rozpoznanie mechanizmów nadrzędności i podrzędności w relacjach służbowych (Wojsko Polskie, administracja rządowa i samorządowa, kolejność wyznaniowa).

 

Program szkolenia.

1. Doba inwestycja, czyli dlaczego warto znać zasady savoir-vivre’u?

2. Komunikacyjna dżungla, czyli elegancja nawiązywania i utrzymania kontaktów służbowych.

3. Precedencja, czyli kto pierwszy, a kto następny.

4. Etykieta spotkań w restauracji, na przyjęciach i bankietach.

5. Delegacje zagraniczne.

6. Międzykulturowe podejście do etykiety dla wybranej grupy państw.

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu: savoir vivre i protokół dyplomatyczny.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład, prezentacja, dyskusja.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT