Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

Obsługa naziemna

Kategoria: Biznes

Szkolenie jest skierowane do przyszłych agentów obsługi naziemnej i pasażerskiej.

Cel szkolenia:

Dla przygotowujących się do zawodu będą to na pewno niezbędne wskazówki, rady i podstawy tego typu pracy, a dla wybierających się w podróż samolotem mogą to być wytyczne do dobrej podróży.

Ramowy program szkolenia.

1. Początek podróży - podstawowa terminologia - omówienie, przykłady.

2. Różne przepisy linii lotniczych.

3. Obsługa klienta - zasady dobrej odprawy.

4. Utrudnienia.

5. Scenki sytuacyjne.

 

 Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu obsługi naziemnej.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 3 godziny dydaktyczne.

Forma szkolenia: Głównie są to wykłady z omówieniem prezentacji multimedialnej, "burza mózgów”, dyskusje, praca w grupach, scenki sytuacyjne

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT