W trakcie szkolenia nauczysz siÄ™ w jaki sposób dobierać wÅ‚aÅ›ciwe media do poszczególnych dziaÅ‚aÅ„ public relations oraz jak tworzyć wÅ‚aÅ›ciwe relacje z mediami. Uczestnicy poznajÄ… rodzaje tekstów jakie powinny być tworzone na użytek mediów i bÄ™dÄ… mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce.
Ramowy program szkolenia.
- Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem.
- Pisemne formy komunikacji z otoczeniem.
- Kontakty z dziennikarzami.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu komunikacji oraz public relations.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: WykÅ‚ad – konsultacje, warsztaty, case study.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.