Szkolenie jest skierowane do pracowników działów niezajmujących się bezpośrednio na co dzień sprzedażą i ma na celu poznanie przez uczestników pragmatycznych zasad obowiązujących w sprzedaży oraz praktycznego ich zastosowania.
Ramowy program szkolenia.
- Dobra sprzedaż versus zła sprzedaż.
- Proces sprzedaży i jego elementy w oparciu o system sprzedaży w danej firmie.
- Rozmowa sprzedażowa.
- Charakterystyka Klienta – typy osobowościowe, na co zwracać uwagę i jak wykorzystywać pozyskane informacje.
- Analiza potrzeb klienta – struktura rozmowy, pozyskiwanie określonych informacji, standaryzacja badania potrzeb Klienta, przygotowanie ankiety badania potrzeb.
- Prezentacja sprzedażowa – przygotowanie, struktura, zachowanie w trakcie.
- Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klienta. Klasyfikacja zastrzeżeń oraz nabycie umiejętności właściwego reagowania w określonych sytuacjach.
- Zamknięcie sprzedaży jako element procesu sprzedaży i budowania relacji.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu sprzedaży.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Prezentacja, dyskusja, warsztat, ćwiczenia, case study, role plays z użyciem kamery oraz profesjonalną informacją zwrotną.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.