Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie i analizę informacji rynkowych w organizacjach, pracowników działów marketingu i sprzedaży, analityków, menadżerów, oraz pracowników naukowych uczelni wyższych, prowadzących projekty badawcze wymagające znajomości statystycznej analizy danych. W trakcie szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności obsługi programu SPSS, przygotowania danych do analizy oraz poznają podstawowe techniki statystycznej analizy danych.
Ramowy program szkolenia.
Dzień I.
- Cele i etapy procesu analizy danych i doświadczenie uczestników w tym zakresie.
- Przygotowanie zbiorów do analizy.
- Kodowanie danych.
- Obsługa programu SPSS Statistics.
- Zbiór danych – podstawowe operacje.
- Zarządzanie zbiorami danych.
Dzień II
- Przygotowanie zmiennych do analizy.
- Podstawowe procedury analityczne.
- Interpretacja wyników analiz.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu analizy danych.
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, warsztaty, dyskusja.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.