Podczas szkolenia uczestnicy poznają techniki reklamy, zasady doboru mediów oraz współpracy z firmami działającymi w branży reklamowej. Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do kierowników marki, kierowników produktu, dyrektorów marketingu, pracowników działów marketingu, trade marketing managerów, pracowników agencji reklamowych, studentów kierunków związanych z marketingiem, osób chcących pracować w reklamie.
Ramowy program szkolenia.
- Działania ATL.
- Media – ogólna charakterystyka.
- Planowanie mediów.
- Działania BTL.
- Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię.
- Promocja sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, „tajemniczy klient”, door to door merchandising.
- Event.
- Działania PR.
- Zasady współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
- Proces przetargowy, tworzenie briefu.
Informacja o prelegencie.
Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu marketingu.
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.
Forma szkolenia: Wykład, ćwiczenia.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.