Szkolenie zamknięte Kategoria: Biznes

ATL, BTL – skuteczne planowanie działań reklamowych

Kategoria: Biznes

Podczas szkolenia uczestnicy poznają techniki reklamy, zasady doboru mediów oraz współpracy z firmami działającymi w branży reklamowej. Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do kierowników marki, kierowników produktu, dyrektorów marketingu, pracowników działów marketingu, trade marketing managerów, pracowników agencji reklamowych, studentów kierunków związanych z marketingiem, osób chcących pracować w reklamie.

 

Ramowy program szkolenia.

  1. Działania ATL.
  2. Media – ogólna charakterystyka.
  3. Planowanie mediów.
  4. Działania BTL.
  5. Przygotowanie i wykorzystanie innych elementów wspierających kampanię.
  6. Promocja sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy lojalnościowe, programy promocyjne, kluby konsumenckie, „tajemniczy klient”, door to door merchandising.
  7. Event.
  8. Działania PR.
  9. Zasady współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
  10. Proces przetargowy, tworzenie briefu.

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu marketingu.

 

Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Wykład, ćwiczenia.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT