Szkolenie zamknięte Kategoria:

Badania marketingowe jako wsparcie zarządzania organizacją

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji uczestników w zakresie projektowania, realizacji oraz wykorzystania wyników badań marketingowych do wzrostu konkurencyjności firm. Po zakończeniu szkolenia będą oni w stanie samodzielnie przeprowadzić projekt badań marketingowych w swojej organizacji. Szkolenie skierowane jest do właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw, pracowników działów marketingu, analityków, osób odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii marketingowej organizacji.

 

Ramowy program szkolenia.

Dzień I.

  1. Rola badań w zarządzaniu przedsiębiorstwem, doświadczenia uczestników w tym zakresie.
  2. Rola, rodzaje i typologie badań oraz etapy procesu badawczego.
  3. Planowanie projektu badań.
  4. Metody ilościowe.
  5. Budowanie kwestionariusza wywiadu.
  6. Dobór optymalnych prób badawczych.
  7. Analiza danych ilościowych.
  8. Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych.

Dzień II

  1. Metody jakościowe.
  2. Budowa scenariuszy IDI i FGI.
  3. Prowadzenie IDI.
  4. Prowadzenie FGI.
  5. Analiza danych jakościowych.
  6. Tworzenie raportu badawczego.
  7. Budowanie rekomendacji marketingowych na podstawie wyników badań.
  8. Współpraca z agencjami badawczymi.

 

Informacja o prelegencie.

Szkolenie poprowadzi ekspert firmy Adept z wieloletnim doświadczeniem z zakresu analizy danych i badań marketingowych.

 

Czas trwania: Szkolenie dwudniowe - 16 godzin dydaktycznych.

Forma szkolenia: Mini wykład, prezentacja, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, odgrywanie ról.

Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia.

KONTAKT