Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej, menedżerów, dyrektorów i ma na celu:
- Omówienie i przećwiczenie w praktyce zasad planowania spotkań
- Prezentacja i przećwiczenie wybranych technik rozwiązywania problemów oraz brainstormingu
- Poznanie sposobów moderowania dyskusją i zarządzania czasem na spotkaniu
- Poznanie zasad pozytywnego wzmacniania i motywującej opinii zwrotnej oraz delegowania zadań
Ramowy program szkolenia
I. Przebieg spotkań biznesowych:
1. Ustalanie celów i trzymanie się ich
2. Ustalanie priorytetów i sekwencji
3. Przygotowywanie agendy
4. Zarządzanie czasem na spotkaniu
II. Proces rozwiązywania problemów:
1. Techniki braistormingu: 4 zasady efektywności, brainstorming klasyczny, The Crawford Slip Method, 6-3-5 Brainwriting, braistorming pytań, odwrócony braistorming, Fishbone
2. Techniki rozwiązywania problemów: cykl konstruktywnej kontrowersji, Plan-Do-Check-Act, metoda 5D
3. Metody heurystyczne: analiza Meet-End, Root-Cause, proces The Simplex, Hurson's Productive Thinking Model
Zarządzanie uczestnikami:
1. Moderowanie dyskusji
2. Dawanie motywującej opinii zwrotnej
3. Delegowanie zadań
Szkolenie może być prowadzone po polsku lub po angielsku
Informacja o prelegencie
Trener, posiadający 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z grupami otwartymi i biznesowymi. Szkoliła wyższe kadry w międzynarodowych firmach, pracowników administracji państwowej. Prowadziła szkolenia w języku angielskim w kilkudziesięciu firmach, w Ministerstwie Edukacji, Urzędach Pracy, Urzędach Skarbowych i w sądownictwie. Ma doświadczenie w szkoleniach metodą blended learning: tradycyjny kurs plus szkolenia na platformie e-learningowej.
Ponadto prowadziła szkolenia z prezentacji publicznych w firmach Wavin i MSA Polska, z kreatywności w dziale Public Relations w Coty Polska oraz International Paper Polska. Prowadziła również liczne szkolenia dla studentów i nauczycieli, z zakresu kreatywności, komunikacji i motywowania. Od 2003 roku publikuje artykuły.
Ukończyła Podyplomową Akademię Rozwoju Umiejętności Trenerskich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz wiele kursów doszkalających (w tym we Francji z komunikacji międzykulturowej i w Cambridge z kreatywnych metod nauczania).
Czas trwania: Szkolenie jednodniowe - 8 godzin dydaktycznych
Forma szkolenia: Szkolenie warsztatowe prowadzone na zasadzie cyklu Kolba (doświadczenie - omówienie - analiza - praktyka)
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia: Certyfikat ukończenia szkolenia